• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad ORIS Sixty-five (fullset) - prisbump & uppd.

chrs

Cartier
Pris
12500
Returpolicy
24h om ej äkta Oris
Bilder Skickat
  1. Ja
Tjena,

Då var det dags för detta ur att lämna boet då det inte får någon som helst handledstid. Priset är under genomsnittet på Chrono. Jag vet att jag är ny här på forumet (som medlem) och att jag inte har någon stor referenstråd att hänvisa till i dagsläget, men man måste börja någonstans. Men jag lovar att jag är en reko person och har inget intresse av att snabbt sälja av klockan eller att affären måste gå på en minut. Gör gärna affären F2F i Göteborg.

Lite mer om klockan då;
Knappt använd (på riktigt) sedan inköp då andra klockor har gått före, så man kan väl lite skamfullt säga att det var något av ett impulsköp. Allt från inköpet finns kvar och följer med och det innefattar ytter- och innerbox, cert, extra länkbit, böcker und so weiter. Stållänken är riktigt skön och följer handleden fint.

Pris: 14.000kr 13.000kr 12.500kr (fast)
Kan även tänka mig ett byte med pengar åt mitt håll.


Här kommer lite sköna bilder;
oris6.jpg
oris5.jpg
oris3.jpg
oris4.jpg
oris1.jpg
oris2.jpg



Tack KS för annonsplatsen!
 
Senast ändrad:
Topp