• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Oristråden!

Swizz beat

Patek
2-Faktor
Sommardykaren från Oris
A9FE8F1D-0F08-4720-8EEE-23651F2AE0F8.jpeg
 

Lundgren🥊

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Fick äntligen provat en aquis 41.5 idag, satt riktigt bra! Hade önskat att min aquis date relief hade den storleken då hade den stannat kvar. :)
 

Stenholm13

Cartier
Skit... trodde att jag åter igen skulle få äga en oris tt1 diver, men missade i slutat på auktionen, gick väl lite över va jag ville ge dock men ändå!
 

eklundz

Breitling
Planerar att köpa en Grön Oris Aquis 39.5mm. Ser att den kostar typ 4000kr mindre på Uret.se jämfört med alla andra ställen. Kan man lita på äktheten då? Hur kan de sälja den så mycket billigare? Någon som köpt via dem och bekräftat äktheten?
 

JonasGbg

Panerai
2-Faktor
Planerar att köpa en Grön Oris Aquis 39.5mm. Ser att den kostar typ 4000kr mindre på Uret.se jämfört med alla andra ställen. Kan man lita på äktheten då? Hur kan de sälja den så mycket billigare? Någon som köpt via dem och bekräftat äktheten?

Nu var det väl 5-6 år sedan jag köpte en klocka från Uret men det ska inte vara något problem med dom.
Köpte en Oris Aquis small second och den var definitivt äkta.
 

Stenholm13

Cartier
Känns som att jag tjatar lite i den här tråden men, ingen som har en aquis small second? Som har lust att dela lite bilder? :)
 
Topp