• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Orkar fan inte köra någon paketöppning.

Rber

Audemars
2-Faktor
Jag är bara så jävla nöjd just nu!

Gick loss på detta:
(Lådan nere till vänster i bild skvallrar lite)
y9yzupum.jpg


Fann denna:
dubusanu.jpg


Ricrob det var denna som jävlades med mig lite! (Angående denna tråd: https://klocksnack.se/threads/idag-vill-jag-att.6285/ )
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Någon som vet hur många länkbitarna det kommer original? Inte för att jag behöver några, har plockat bort två :mrgreen:
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Stort Grattis! törs man fråga om hur bakfulla tullarna var?
Tack! Tyvärr var de riktigt på hugget. Som tur är var jag kvick i huvudet när samtalet kom och lyckades lösa allt så det gick åt rätt håll om man säger så;).

Paket från staterna väcker väl alltid uppmärksamhet tyvärr.
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Wow, vilket exemplar! Riktigt snygg är den ju, skicket ser riktigt bra ut! Grattis! :)
 

max

Dancing Queen
Sådärja, det blev ju riktigt bra efter många om och men! Grymt fin, grattis!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Underbar! Grattis! Jag skiter i att byta till Seiko inför grillningen. Jag kör Dweller hela helgen för att fira ditt inköp!
9717C7D3-B517-40DE-8C43-1C1EF8E89A3F-581-0000005C0448115E_zpsc9461c33.jpg
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Grattis till en riktig klassiker!

Sålde nyligen min - hoppas du behåller din
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Grattis till en riktig klassiker!

Sålde nyligen min - hoppas du behåller din
Hoppas jag med. Tänkte detta skulle bli min grattis-på-tjugofemårsdagen-klocka. Tyvärr är det fem månader dit så det kan ju hända grejer innan dess;) Körde iaf safe och köpte 100% fullset ända in till taggarna och bezelskydd, ifall det blir "livet ut" är det kul att ha allt.
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Smutt - det är en hård klocka det där, matchar dina tatoos - bad boys båda 2 :hilarious:
 
Topp