• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Oron

egothner

Breitling
Köpte en Cocktail Time, precis som beskriven i prima skick! Klockan kom snabbt och väl förpackad. Trevlig och bra att ha och göra med, tack för en smidig affär! :)
 

Code

AKA Vincent B
Köpte en Seiko Padi med jubilee samt orginallänk, fullset fr 2016. Mötte mig halvvägs ifrån där han bodde. Väldigt trevlig och tillmötesgående. 100% goodguy.:)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
54D91CC4-DA92-4CAD-A4EE-D4024C831305.jpeg

Jag sålde denna till @Oron . Väldigt snabbt och väldigt trevligt, inga som helst konstigheter.
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Mycket trevlig och snabb affär där jag köpte en S&S Skydiver. Trevlig pratstund och en god kaffe. Klockan i sig var i nästan bättre skick än väntat. Kan varmt rekommendera en affär med @Oron.
 

JMW

Breitling
@Oron
Köpte idag en Panerai av @Oron. Stort tack,=) Jag är verkligen nöjd med klockan. En supersmidig affär. Detta är verkligen en GoodGuy. Ses i sommar på Rosenhills Café, Oron=)
 

Borone

Cartier
2-Faktor
Sålde en klocka f2f till @Oron - en snabb, smidig och riktigt trevlig affär. Gör gärna affär med honom igen och kan rekommendera er andra att göra det också. GG. Jag tackar för kaffet också.
 

PerH

Omega
2-Faktor
Köpte preceis en Seiko av @Oron och är supernöjd.
Blixtrande snabb leverans och kalastrevlig kille som jag varmt kan rekommendera som säljare. 100% Goodguy!
 

Risto85

Cartier
2-Faktor
Sålde en klocka runt 30k på distans till @Oron .
Det blev en väldigt snabb och smidig affär där båda parter blev nöjda, precis som det ska vara :)
100% goodguy och jag gör gärna affärer igen!
 

Borone

Cartier
2-Faktor
Efter en tid i tryggt förvar hos @Oron (och lite tjat från min sida) fick jag äntligen köpa tillbaka Chronomastern med washi-pappers-tavla. Nöjd är bara förnamnet. :happyhappy: 100% GG.
 
Senast ändrad:

Olaola

Panerai
Har köpt en klocka i ~ 80K klassen på distans av @Oron , klockan var precis som beskriven och ytterligare lite bättre, trevlig säljare, blixtsnabb leverans.
100% Good Guy!
 
Topp