• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

osc10

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Sålt en Orient Ray till osc10. Raka bud och blixtsnabb betalning. Inget att klaga på alls.
 

Urfunktion

Cartier
2-Faktor
Sålt en klocka i 20k+ klassen till denne gentleman. Smidig kontakt och betalningen var snabbt på kontot när vi var överens om detaljerna. Snabb feedback efter leverans. Skulle inte tveka att göra affär igen om det blev aktuellt. 100% Goodguy!
 

AndersE

Cartier
2-Faktor
Har sålt en klocka till osc10 - blev en mycket smidig och trevlig affär. Tveklöst en goodguy!
 

closetplayer

Rolex
2-Faktor
Sålde en Sub till denna trevliga kille. Trevliga konversationer och snabb betalning med Swish. En absolut 100 % Good Guy:)
Jag gör gärna fler affärer med honom.
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Denne goodguy har visat prov på utomordentligt tålamod när han efter 18 månaders tjat från min sida till slut sålde sin Speedy till mig. Exemplariskt packat, föredömligt snabbt postat! Rekommenderas.
 

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Sålt en Tudor till osc10, en riktigt snabb och smidig affär med trevliga svar. Gör gärna affär igen.
 

Goose

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Köpte en Seiko av @osc10 . Mycket smidig affär med snabb och trevlig kommunikation och klockan i beskrivet skick. Klart Goodguy.
 

kalles888

Cartier
Precis avslutat en rolex affär med @osc10 och jag måste säga att hela affären var klockren! Super trevligt bemötande och allt som var beskrivet om klockan stämde till punkt o pricka! Definitivt goodguy! :)
 

Casual Bum

Panerai
2-Faktor
Köpt en Omegalänk av @osc10. Blixtsnabb leverans och varan i mint condition. Gör gärna fler affärer med Oscar. GG alla dagar i veckan!
 

Leafvalley

Cartier
Köpte en :omega: CK2998 limited edition FOIS av Oscar. Väldigt bra bemötande och tillmötesgående goodguy, gjorde dessutom en "check up" ifall paketet kommit fram vilket dessutom var utomordentligt paketerat. ;) Bara att rekommendera! :)
 

Igge

Panerai
Köpte en Rolle av Osc10. Bra kommunikation, snabb och smidig affär. Snabbt skickat och exemplariskt inslagen försändelse, den skulle klara ett mindre kärnvapenkrig :)
Varan enligt beskrivning. Toppbetyg.
/i
 

lyhre

Omega
Köpte en Rolex av denna trevliga kille klockan var precis som utlovat
Tack för en trevlig pratstund med kaffe.
100% Från mig.
 
Topp