• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OSKEEER

OSKEEER

Friends of KS
2-Faktor
Hej,

Inte gjort så många affärer ännu, men skriv gärna nedan om ni gjort en köp/sälj affär med mig :)
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Jag sålde ett Rolex spänne i stål till OSKEEER. Inga problem, snabb betalning och mycket trevlig konversation.

Hade även förståelse över att jag var utomlands när spännet såldes och således skulle få vänta ett tag på spännet.

En kille jag skulle dricka tequila med, en goodguy!
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Jag sålde ett Rolex spänne i stål till OSKEEER. Inga problem, snabb betalning och mycket trevlig konversation.

Hade även förståelse över att jag var utomlands när spännet såldes och således skulle få vänta ett tag på spännet.

En kille jag skulle dricka tequila med, en goodguy!
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Jag sålde ett Rolex spänne i stål till OSKEEER. Inga problem, snabb betalning och mycket trevlig konversation.

Hade även förståelse över att jag var utomlands när spännet såldes och således skulle få vänta ett tag på spännet.

En kille jag skulle dricka tequila med, en goodguy!
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Jag sålde ett Rolex spänne i stål till OSKEEER. Inga problem, snabb betalning och mycket trevlig konversation.

Hade även förståelse över att jag var utomlands när spännet såldes och således skulle få vänta ett tag på spännet.

En kille jag skulle dricka tequila med, en goodguy!
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Köpt en vintage Rolex. Bra beskrivning och klockan som den ska. Trevlig och rak kommunikation. Trygg och trevlig affär med swish över en kopp kaffe. Good Guy!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sålt SEIKO till herrn vilket gick exemplariskt. Betalade på stuberten och trevlig kommunikation.
 

Fjmo

Omega
Sålde en klocka till OSKEEER:s bror genom OSKEEER. Mycket smidig kommunikation och en trevlig och smidig F2F-deal på det. Helt klart 100% goodguy!
 

TerryTee

Audemars
2-Faktor
@OSKEEER köpte en ny klocka av mig, tog nog rekord i tid från att annonsen kom upp till att jag hade fått betalt. Trevlig konversation dessutom! 100% good guy:)
 
Topp