• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Oskulden....

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ganska lockande rubrik va?

Det handlar om oskulden för min del att äga en sprillans ny "finklocka" har tidigare köpt beg, eller nya, men mest i form av G-Shocks..

Nå, till bilderna?


IaP64uW.jpg

Äntligen, det tog ju trots allt ca 1,5 dag för mig att få paketet, jobbig väntan!

Måste ge många stora tack till Mario på http://www.schreiter-muenchen.de/ som fixade klockan åt mig till mycket bra pris, och superbra service genom hela förfarandet!


Lite tysk reklam är alltid bra att ha?


SuperMario!


Behövs ingen bildtext?


Lite suddigt... :/


Bästa bilden typ?



Well, då var det dags att glida ner till Rob och få länken kortad kanske, så man kan börja använda sin nya beater? :D


Och om ni blir sugna på ett ur, så tveka inte att kontakta Mario! :)

Ha det gott allesammans!
 

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Den inte bara ser snygg ut, känslan när man håller den och vrider på bezeln är fantastisk. Grym klocka. Grattis!
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tack för alla glädjerop, eller vad man ska säga! :cool:

Grattis - rejäl dinka!

Känns göttigt att ha den på armen jmf en G-shock va?

Ja lite skillnad är det allt, G-Shocken har fått pryda armen non stop under första semesterveckan.. Känns skönt med en rejäl dinka på armen nu!


Den inte bara ser snygg ut, känslan när man håller den och vrider på bezeln är fantastisk. Grym klocka. Grattis!


Instämmer till 100%, den känns enormt "tight" på något vis!

Den är riktigt snygg! Den är i titan, va? Känns den inte "för lätt" i förhållande till sin storlek?

Nja jag tycker inte det faktiskt, ska jämföra med en Sub för att känna efter tror jag..

Det känns att man har den på armen, men inte jobbigt!
 

watchdreamer

Panerai
Ganska lockande rubrik va?

Det handlar om oskulden för min del att äga en sprillans ny "finklocka" har tidigare köpt beg, eller nya, men mest i form av G-Shocks..

Nå, till bilderna?


IaP64uW.jpg

Äntligen, det tog ju trots allt ca 1,5 dag för mig att få paketet, jobbig väntan!

Måste ge många stora tack till Mario på http://www.schreiter-muenchen.de/ som fixade klockan åt mig till mycket bra pris, och superbra service genom hela förfarandet!


Lite tysk reklam är alltid bra att ha?


SuperMario!


Behövs ingen bildtext?


Lite suddigt... :/


Bästa bilden typ?



Well, då var det dags att glida ner till Rob och få länken kortad kanske, så man kan börja använda sin nya beater? :D


Och om ni blir sugna på ett ur, så tveka inte att kontakta Mario! :)

Ha det gott allesammans!

Mario har en del godbitar, är han bra? Är han villig att förhandla kring priser?
 

Hoarz

Cartier
2-Faktor
Grattis!

Skrev i fel tråd innan...Mario är riktigt bra att ha att göra med och det går att förhandla med honom. ;)
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Grattis!

Skrev i fel tråd innan...Mario är riktigt bra att ha att göra med och det går att förhandla med honom. ;)


Instämmer med Hoarz, mycket bra att ha att göra med, snabb på att svara på mail och går absolut att förhandla med! Fick ner min några euro :)

Hälsa så gott från killen som köpte Pelagosen så kanske han går ner lite till, skrev att jag rekommenderade honom här vilket gjorde honom glad :)
 
Topp