Oddset
Silver
Jag kan sätta dig i kontakt med honom men han har ingen officiell websida.
Tack, gärna! Skickar du via pm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kan sätta dig i kontakt med honom men han har ingen officiell websida.
Precis detta fick mig på krokenDette er en av de fineste 5508 jeg har sett, skiven ser urørt ut med radium timemarkører og viserne ser også ut som de er urørt. Bezelinsert ser også orginalt og fint ut, det er ikke mange 5508 i dag som er orginale. Denne er nydelig.
Tom
Precis detta fick mig på krokenovanligt med fina 5508. Tack
Exclamation mark.Dala! På några 5508 ser man att index vid klockan 6 är som ett "i" i sin utformning. Vet du någonting om det? Nörd fråga!
Alltså en liten punkt över indexstaven!
Den är min favorit trots min gamla 6240 som jag tyvärr sålde pga pengabehovBäst hittills, jakob.dala (utan att faktiskt veta vad mer du har ägt...)!
Edit: jo, några har jag koll på...
Missat att du har haft en 6240... Jo, den toppar nog... Men ändå. Din 5508 är den mest eleganta Submarinern Rolex tillverkat, tycker jag.Den är min favorit trots min gamla 6240 som jag tyvärr sålde pga pengabehov![]()
Tyvärr inte vad jag ve![]()
Väldigt konstig filosofi från Rolex. Omega och PP som exempel servar allt, sedan kostar det iofs en hacka att få sin klocka servad men om man vill går det. När marknaden för vintage Rolex är så galen som den är har jag svårt att se varför Rolex helt struntar i det kundunderlaget. Mycket märkligt.
Kanske. Mer än vad jag vet dock. Har frågat hos flera AD om service på butterflyverk men alltid fått nej tack.Rolex har väl en heritage-avdelning som servar gammeldaytonor osv?
Kanske. Mer än vad jag vet dock. Har frågat hos flera AD om service på butterflyverk men alltid fått nej tack.
Svaret jag fick sist hos välkänt AD var nej. Är du säker?Rolex Genève servar, bara att be AD skicka ner den.
Fantastisk klocka, bland det bästa jag sett på det här forumet!