• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: äntligen gör Zlatan lite nytta i landslaget

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Fan va skönt, nu är vi i play off iaf:D

ksfest_zpscc04db89.jpg


E3D1FC08-B30F-4ADD-B74A-42A834B88C9C-785-00000116A1F9CD31_zpsb53a4114.jpg
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Visst! En hyfsad kämpa-match. Sverige gjorde det helt ok!

Men stäng av Elmander för idiot-filmningen i slutet när Österrikaren blev utvisad!!! Fy faaaan så illa gjort! Ärligt; sånt larv får mig att vilja sluta kolla på fotboll...

Nu gjorde det ju ingen skillnad för matchens resultat, men ändå... Han var ju så bra i övrigt...
Pinsamt!!!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Visst! En hyfsad kämpa-match. Sverige gjorde det helt ok!

Men stäng av Elmander för idiot-filmningen i slutet när Österrikaren blev utvisad!!! Fy faaaan så illa gjort! Ärligt; sånt larv får mig att vilja sluta kolla på fotboll...

Nu gjorde det ju ingen skillnad för matchens resultat, men ändå... Han var ju så bra i övrigt...
Pinsamt!!!


Håller med dig, Elfjanto är en riktig filmare, synd då jag gillar folk som sliter för sitt lag!
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Men seriöst?! Den österikiska tönten går ner på knä och håller sig för ansiktet som om att jorden under honom öppnade sig... Lika mycket pajas som filmaren...
 
Topp