• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: 2/2 smäller det!!

Camo00

Patek
Jag har postat drygt 780 inlägg tom idag.

Jag postar 7,66 inlägg per dag i genomsnitt.

Håller jag denna takt är jag medlem av 1000-inläggsklubben cirkus den andra februari, om jag räknat rätt?!

:mrgreen:
 

Camo00

Patek
Chuck skrev:

Haha, hur visste Du det?? :D

Kson skrev:
Haha soft : ) Vad händer när du får det då?

Oj! Vad händer INTE? Du kanske inte har pratat med de som redan postat 1000 inlägg, och jag kanske inte får säga för mycket, men det öppnas nya forumdelar, förmåner, gratis NATOs i hemliga färgkombos, GTG i källaren hemma hos Mr X mm mm... Kan inte vänta!
 

Kson

Patek
2-Faktor
Camo00 skrev:
Chuck skrev:

Haha, hur visste Du det?? :D

Kson skrev:
Haha soft : ) Vad händer när du får det då?

Oj! Vad händer INTE? Du kanske inte har pratat med de som redan postat 1000 inlägg, och jag kanske inte får säga för mycket, men det öppnas nya forumdelar, förmåner, gratis NATOs i hemliga färgkombos, GTG i källaren hemma hos Mr X mm mm... Kan inte vänta!


Oj! Haha VIP!!
 

Snårtas

Rolex
1000 inlägg, respekt! Tur att inte KS fanns när jag var pappaledig... Jag byggde om ett rum hemma istället. Blev ganska stressiga arbetspass under sovstunderna :)

Jobbar själv för 100 inlägg. Kanske dags att skaffa en unge till?
 

jabla

Sarlacc
Snårtas skrev:
1000 inlägg, respekt! Tur att inte KS fanns när jag var pappaledig... Jag byggde om ett rum hemma istället. Blev ganska stressiga arbetspass under sovstunderna :)

Jobbar själv för 100 inlägg. Kanske dags att skaffa en unge till?

Då blir du uppgraderad till "stammis" helgen? ;)
Själv har jag långt kvar till nästa nivå men det känns bra att veta att KS har sin egen frimurarorden.
 
Topp