• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT:Ajfån problem

Någon teknikkunnig som kan berätta för mig varför min I-phone 4S vägrar att ansluta till wi-fi här hemma? Den hittar nätverket och säger att den är ansluten men får icke upp wi-fi symbolen på skärmen utan den står kvar på 3G. Paddan funkar och frugans och lillgrabbens i-phones funkar så nätverket verkar ok iaf.
Hjääälp för bövelen!!:banghead:
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Gör reset av nätverksinställningarna genom att göra följande. inställningar -->allmänt --> nollställ ---> nollställ nätverksinställningarna.


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

danne10

Panerai
2-Faktor
har du resettat/ startat om wifi modemet? Klarar modemet det antal devices du har kopplat till? Har du stängt av mobildata och kollat om den är uppkopplad trots att den visar annorlunda?
 

Daniel B

Omega
Det är tyvärr ett litet halv känt fel att Wifi krånglar ibland på denna modell, hände min vän också.

Det som är kvar är att återställa hela iPhonenen, kommer nog tyvärr inte att hjälpa, då det lutar åt hårdvarufel här. Uteslut det genom att försöka ansluta till ett annat wi-fi nätverk
 
Topp