• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT Amores Perros

Visa mig era hundar och jag ska säga er vem ni är...

Här är min röda fara. Blocket Blend vid namn Scooby. Här efter en mil terräng.

da6y9a2a.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

R0B

Panerai
Vilken pjäs det ser ut att vara. Lynne? Vild mix. En del ängslig varg, en del adhd 4-åring och en den stabil pensionär. Vad fan blir det?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jo, han är stabil. Kräver mycket aktivitet, försöker ta minst en timme/dag i löpspåret eller på cykeln.
Grymt fin, bra psyke. Funkar med andra hundar, barn, katter, allt. Väldigt intelligent och lite av en ögontjänare. Han vet vad han får göra och inte får göra, men fattar också att om jag inte ser så går det bra med sånt han inte får. :)
 
Jo, han är stabil. Kräver mycket aktivitet, försöker ta minst en timme/dag i löpspåret eller på cykeln.
Grymt fin, bra psyke. Funkar med andra hundar, barn, katter, allt. Väldigt intelligent och lite av en ögontjänare. Han vet vad han får göra och inte får göra, men fattar också att om jag inte ser så går det bra med sånt han inte får. :)
Låter som det ska vara. Scooby är universums ögontjänare också.
Sedan är lagen att ger man inte motionen får man räkna med dumheter. Det har du sannolikt också fått erfara den hårda/dyra vägen ;D


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: R0B

Andreas777

Cartier
Åhhhh det där är min framtida hund! Har du tips på bra kennel?
Nä tyvärr. Stina kommer från en skånsk kennel och är omplacering. Vi har haft henne i 6 år. När vi skaffade våran första för dogo för 15 år sedan så grottade jag ner mig i vad man ska och bör tänka på. Det har säkert hänt mkt, många som tillkommit och många som försvunnit. Håller mig undan hundvärlden... lite inavlat. Stina är en fantastisk familjehund, glad och rolig. Funkar för oss :)
 
Topp