• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Använder ni shorts?

Jag vet inte hur ni Stockholmare gör, men här uppe i Norr blir det iaf varmt så in i helvetet på sommaren, så ett par shorts kan sitta fint (även om det ofta rent stilmässigt är en katastrof).

Jag söker lite schyssta khakishorts som dels skall vara bekväma och svala, men snygga och med bra passform.

Någon vettig webshop som ni handlar casual-kläder från?

Edit: SATAN, jag glömde OT i rubriken. Någon moderator kanske kan hjälpa mig?
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Jag vet inte hur ni Stockholmare gör, men här uppe i Norr blir det iaf varmt så in i helvetet på sommaren, så ett par shorts kan sitta fint (även om det ofta rent stilmässigt är en katastrof).

Jag söker lite schyssta khakishorts som dels skall vara bekväma och svala, men snygga och med bra passform.

Någon vettig webshop som ni handlar casual-kläder från?


Webshop vet jag inte, men jag kan tipsa om märket Dockers, schyssta shorts!
Ett par shorts slår ett par svettiga byxor! ;)
 

Icaras

Rolex
Köpte ett par ljusbruna från Samsøe Φ Samsøe som fungerar bra... snygga men de suger åt sig fläckar stup i kvarten :mad:

Så japp jag använder shorts de flesta dagar under sommaren om det inte blir någon finare tillställning :)
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Jag vet inte hur ni Stockholmare gör, men här uppe i Norr blir det iaf varmt så in i helvetet på sommaren, så ett par shorts kan sitta fint (även om det ofta rent stilmässigt är en katastrof).

Jag söker lite schyssta khakishorts som dels skall vara bekväma och svala, men snygga och med bra passform.

Någon vettig webshop som ni handlar casual-kläder från?

Edit: SATAN, jag glömde OT i rubriken. Någon moderator kanske kan hjälpa mig?


Uppe vid din rubrik i tråden finns en ändra knapp.. där kan du ändra rubrik va? :)
Edit: Det var visst bara i Köp o Sälj de va så :/
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Är inte en sekund varmt här uppe i norr nu. Tjejen kör med dunväst as we speak.
Stänkare går fet bort!
 

carlanton

Audemars
Alltså, i år ska shortsen vara stora och långa. Tänk Mobb Deep eller The Wire. Helst cargovarianter i typ ripstopmaterial och i olive drab eller khaki. Kolla WTAPS och Neighborhood för att förstå looken. Kan med fördel kombineras med en militärinspirerad skjorta, bucket hat och ett par slitna Manhunts.

Lycka till!

edit:

2129tnr.jpg


Ungefär det här är vi ute efter, fast med shorts.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Är det inte inne med klassiska tennis shorts modellen, går till hälften på låret!
 

Jonaz

Rolex
Stilmässigt förkastligt men det bryr jag mig inte om... Short's och tshirt eller skjorta på sommaren...


iPhone | Tapatalk
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Är det varmt som satan så får det bli shorts, men ner till knät som Josef nämnde. Försöker undvika shorts i city, kanske töntigt men känner mig inte helt bekväm med det
 

Sond

Patek
Shorts alla dagar i veckan i så många veckor som möjligt om det inte är jobb eller bättre restauranger middagar vi talar om. Tips på butiker och märken finns i andra trådar..:)
 
Topp