• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: att hyra ut en stuga Hälsingland.

P-A

Sir Spamalot
Vilket är det bästa sättet dvs hur skulle ni ha letat efter stugan?

Det är en kompis som har en enkel liten vallstuga i Hälsingland mellan Järvsö och Delsbo.
Den ligger 20-30m från vatten och har två bäddar.
El och vatten finns, men inget avlopp så der är utedass med rinnande vatten i handfatet.

Hur mycket skulle man betala för det?
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Blocket är väl rätt klassiskt att hitta stugor för uthyrning? :)
2-3k per vecka är väl rimligt, mer om stugan kan anses vara väl utrustad med bastu/badtunna/etc
 
  • Like
Reactions: P-A

Strindberg

Patek
2-Faktor
Har noterat att semesterboende verkar kosta flis. Har tänkt inreda ett härbre på gården på sikt och hyra ut som B&B. Verkar kalas, enda större utgiften blir toa, jag har inte bestämt om pöbeln ska få använda gästtoaletten här inne...
 
  • Like
Reactions: P-A

P-A

Sir Spamalot
Har noterat att semesterboende verkar kosta flis. Har tänkt inreda ett härbre på gården på sikt och hyra ut som B&B. Verkar kalas, enda större utgiften blir toa, jag har inte bestämt om pöbeln ska få använda gästtoaletten här inne...

Jag tänkte också göra något liknande, på stämman borde det funka bra :)
 

Anden

Cartier
2-Faktor
Jag kan tänka mig att Airbnb skulle kunna fungera i den här situationen. Ger nog bra möjligheter att få in utländska gäster också.
 
  • Like
Reactions: P-A
Topp