• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Attityden hos Bilzerian:)

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Har aldrig träffat någon adelsman eller någon med gamla pengar som har den attityden. För mig är det där en en del av den konstiga klasshatsmyt som kvällspressen gillar att spela på.


Jag har träffat barn till dessa som haft en otroligt nedlåtande syn på vanliga svenssons från arbetarklassen, som enligt de inte har klass, etikett och finess. Så de finns, oavsett om du väljer att inte tro eller blunda för det.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Är hen, Bilbozeroian eller vad fan hen nu heter är medlem på KS? Annars räknas hen inte.

Annars kan ju någon KS'are signera en cykel eller nåt till snubben så han får nåt med substans att instagramma. ;)
 

Vonlind

Panerai
Jag gillar han, han må ha en lite annorlunda världsbild eller/ och livsåskådning än mig. Men ack vad han underhåller mig!
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Är hen, Bilbozeroian eller vad fan hen nu heter är medlem på KS? Annars räknas hen inte.

Annars kan ju någon KS'are signera en cykel eller nåt till snubben så han får nåt med substans att instagramma. ;)
Din KS-klocka kan du väl sälja?
 

Apansson

Torpare

SeHcUsG.jpg
 
Topp