• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bakfylletråden

chgeorg

Omega
Fan. Nytt bottenrekord hemma innan 4a och så jävla berusad att jag väljer att gå och lägga mig med kläderna på för om jag tar av mig dom så kommer jag att spy...

Nu måsta jag hitta någon som kan köpa en kebab till mig också. Fan..
 

WBergdahl

Panerai
Första utgången som student gjordes på nation... Jag mår nog lite som jag förtjänar idag, men fan va billigt det var!

Det enda som funkar mot ett bakfylla är film i några timmar och sen fylla på med öl!

Inget blod i huvudet idag vilket känns rätt skönt, men är ändå lite besviken... Får kröka hårdare under nollningen!
 

Ponlarsson

Panerai
Första utgången som student gjordes på nation... Jag mår nog lite som jag förtjänar idag, men fan va billigt det var!

Det enda som funkar mot ett bakfylla är film i några timmar och sen fylla på med öl!

Inget blod i huvudet idag vilket känns rätt skönt, men är ändå lite besviken... Får kröka hårdare under nollningen!
Med tanke på dina poster i den här tråden tidigare så jag med stor förtjusning fram emot framtida, säkerligen episka, rapporter från dig och studentlivet. :D
 

Chagall

Cartier
Första utgången som student gjordes på nation... Jag mår nog lite som jag förtjänar idag, men fan va billigt det var!

Det enda som funkar mot ett bakfylla är film i några timmar och sen fylla på med öl!

Inget blod i huvudet idag vilket känns rätt skönt, men är ändå lite besviken... Får kröka hårdare under nollningen!
Ha! Det är nu det börjar på allvar så att säga! ;)
 

WBergdahl

Panerai
Med tanke på dina poster i den här tråden tidigare så jag med stor förtjusning fram emot framtida, säkerligen episka, rapporter från dig och studentlivet. :D
Jag ser mycket fram emot utgångarna och studentlivet! Bakfyllorna jag kommer att skriva om är jag mindre taggad på...

Ha! Det är nu det börjar på allvar så att säga! ;)
Verkligen! Kom ner i fredags och är inne på min tredje fylla... Första var lugn, men blev duktigt full ändå. Det är för billigt bli full som student i Lund
 

WBergdahl

Panerai
Jag tror inte att jag någonsin mått såhär dåligt! Avlider snart...
Tur att ens polare jobbar på hotell och fixar lite kaffe och något att äta
IMG_20160703_132711.jpg

Bakfyllornas bakfylla
Sa här, för två månader sedan, att jag aldrig hade mått så dåligt som den dagen - det gäller inte längre...
För 17 dagar sedan kom jag ner till Lund för att börja plugga, och har sedan dess varit, mer eller mindre, konstant full.
Dom första dagarna var jag bakfull på mornarna men har på ca 12 dagar inte haft en enda bakfylla trots utgång eller krök varje kväll - helt otroligt!

Idag ändrades det... Det känns som att jag har fått alla 12 dagarnas bakfylla samlade på en och samma gång. Jag har ont i levern. Jag har ont i njurarna. Jag har ont i magen. Jag har ont i huvudet. Ja, jag har fan ont överallt! Det enda jag vill är att denna dag ska ta slut så att jag kan känna mig levande igen!
 

Zingo

Rolex
Sa här, för två månader sedan, att jag aldrig hade mått så dåligt som den dagen - det gäller inte längre...
För 17 dagar sedan kom jag ner till Lund för att börja plugga, och har sedan dess varit, mer eller mindre, konstant full.
Dom första dagarna var jag bakfull på mornarna men har på ca 12 dagar inte haft en enda bakfylla trots utgång eller krök varje kväll - helt otroligt!

Idag ändrades det... Det känns som att jag har fått alla 12 dagarnas bakfylla samlade på en och samma gång. Jag har ont i levern. Jag har ont i njurarna. Jag har ont i magen. Jag har ont i huvudet. Ja, jag har fan ont överallt! Det enda jag vill är att denna dag ska ta slut så att jag kan känna mig levande igen!
En riktigt dålig baksmälla tar inte slut på en dag... :D
 

Apansson

Torpare
Trotsade förkylning igår och gick ut och festade med damerna. Inte så mycket krökande, men förkylning och smygbakfylla är en intressant kombination. Man vill typ äta pizzan fast ändå inte.
 

M.U

Rolex
Trotsade förkylning igår och gick ut och festade med damerna. Inte så mycket krökande, men förkylning och smygbakfylla är en intressant kombination. Man vill typ äta pizzan fast ändå inte.
Det farliga där blir att man tar extra stark sås så man känner någon smak.. en stund senare är det inte lika gott när det ska ut... ;)
 

WBergdahl

Panerai
Sa här, för två månader sedan, att jag aldrig hade mått så dåligt som den dagen - det gäller inte längre...
För 17 dagar sedan kom jag ner till Lund för att börja plugga, och har sedan dess varit, mer eller mindre, konstant full.
Dom första dagarna var jag bakfull på mornarna men har på ca 12 dagar inte haft en enda bakfylla trots utgång eller krök varje kväll - helt otroligt!

Idag ändrades det... Det känns som att jag har fått alla 12 dagarnas bakfylla samlade på en och samma gång. Jag har ont i levern. Jag har ont i njurarna. Jag har ont i magen. Jag har ont i huvudet. Ja, jag har fan ont överallt! Det enda jag vill är att denna dag ska ta slut så att jag kan känna mig levande igen!
Jag tror att min lever vill hoppa ut ur min kropp för att ha en chans att överleva...
Mår typ lika "bra" som jag gjorde igår och nu ska jag på föreläsning :hungover:
 

Jonte73

Audemars
Lösning !

Två tabletter vätskersättning, valfri smak :) i ett glas vatten.
Med detta sköljer du ned en ipren samt en tablett valfri antihistamin, typ kestine.
Sen kliver du upp snabbare än fantomen dan efter !
PS.
Drick med fördel minst en halv l vatten efter sista pissen innan sänggåendet ! Nyttigt värre.
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Undvika snurr vid läggdags efter gård natt:

Ena benet ska hänga ner från sidan av sängen (när du somnar på rygg)

Funkar varje gång :D
 

Simpatico

Rolex
Lösning !

Två tabletter vätskersättning, valfri smak :) i ett glas vatten.
Med detta sköljer du ned en ipren samt en tablett valfri antihistamin, typ kestine.
Sen kliver du upp snabbare än fantomen dan efter !
PS.
Drick med fördel minst en halv l vatten efter sista pissen innan sänggåendet ! Nyttigt värre.

Kör en variant på denna som funkar för mig.
Tillägg är dock att dagen efter ta sig fortast möjligt in i duschen efter man vaknat. Starkt svart kaffe när allt e avklarat.
 
Topp