• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes OT: Barbour Tailored Sapper

WiktorK

Omega
Pga. av lite väl optimistisk självbild.
Så beställde jag en medium istället för en mer korrekt Large..

Eftersom jackan sitter lite väl tight på mig så hoppas jag att den passar någon annan bättre.
Jackan är enbart provad och aldrig använd, alla tags / lappar sitter kvar..

Färgen på jackan är navy och storleken, är som tidigare nämnt medium. I övrigt kan jag bara tillägga att jackan är sjukt snyggt och är en klockren vaxad tunn jacka för varma vårdagar och svala sommarkvällar.

Läs mer om jackan på Careofcarl: http://www.careofcarl.com/sv/artikl...-navy-m.html?gclid=CP6sjteJxL0CFeLVcgodMioAHw

Priset som jag hade tänkt mig är 1500 :- ink. frakt.
 

Bilagor

  • 44260.jpg
    44260.jpg
    98.8 KB · Visningar: 339
Topp