• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: biggest KS 2014

Chuck

Patek
2-Faktor
KS är ju unikt på så vis att det kommer så pass mycket goda ting ur det. Barncancerfonden, värdefulla tips, efterlysningar varningar, tävlingar, Af Sjödahl osv osv.

Varför inte peppa varandra till ett hälsosammare liv efter semestern och gå ner i vikt?

Förslag nedan:

Start måndag vecka 36 och slut juldagen.
Ange startvikt samt målvikt.
Ta en bild enligt nedan första måndagen varje månad och publicera
9ajemygu.jpg

Innehållet i bilden ska vara aktuell vikt samt ett färskt inlägg från en tråd som styrker dagens vikt samt din klocka. Vi får räkna med att ingen fuskar, det är ju för hälsans skull :)

Varje deltagare som anmäler sig måste bidra med en anmälningsavgift på 200kr, detta för att öka motivationen samt att vinnaren som gått ner mest i vikt måste få ett pris. Pengarna förs förslagsvis över till en admin i Sthlm. Priset är Tex ett presentkort hos RobE. Anmälningsdagen kommer vara måndagen 1 september. Vad säger ni skulle detta vara intressant? Ja, jag behöver också gå ner i vikt, varje år :)!

Cheers Chuck
 

mosse

Omega
Låter skitkul! Behöver dock inte gå ner i vikt, men hoppas att många är på, hade varit roligt att följa! :D
 

MBx

Cartier
"Utvägning" juldagen!?:confused: Ingen julskinka i år alltså.;)

I'm in! Ska börja hårdträna Taekwon Do i höst efter flera års underhåll.:cool:

Betalar tävlingsavgiften till BCF eller Johanniterhjälpen istället.:facepalm: Bra ändamål och ingen administration. Nu går jag och kalibrerar badrumsvågen.:)
 

Chuck

Patek
2-Faktor
"Utvägning" juldagen!?:confused: Ingen julskinka i år alltså.;)

I'm in! Ska börja hårdträna Taekwon Do i höst efter flera års underhåll.:cool:

Betalar tävlingsavgiften till BCF eller Johanniterhjälpen istället.:facepalm: Bra ändamål och ingen administration. Nu går jag och kalibrerar badrumsvågen.:)


Haha helt rätt med motivation så klarar man det kanon :)

Då är vi uppe i 2 deltagare hittils!
 

MBx

Cartier
"Utvägning" juldagen!?:confused: Ingen julskinka i år alltså.;)

I'm in! Ska börja hårdträna Taekwon Do i höst efter flera års underhåll.:cool:

Betalar tävlingsavgiften till BCF eller Johanniterhjälpen istället.:facepalm: Bra ändamål och ingen administration. Nu går jag och kalibrerar badrumsvågen.:)

Flera års "underhåll"!?:banghead: Uppehåll ska det vara!:)
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Fan, tränjar ju också. Så att gå ner i vikt kommer nog inte hända. Är 176 och väger 61.5. Så jag behöver all vikt jag kan få.
 

MBx

Cartier
Om vi ändrar reglerna till att vara närmast BMI-index 20,1 på juldagen kan alla vara med.:clown:;)
 
Topp