• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Blossa glögg 2013

16610

Patek
2-Faktor
Någon som provat årets glögg? Någon som vet vad det smakar? Liva upp den gråa måndagen och ta en mugg glögg och tänd ett ljus och krama er käraste=) Va inte blyga nu=) puss på er
 

16610

Patek
2-Faktor
jag vet att det kanske är lite tidigt men så jäkla mysigt att ta en mugg glögg efter jobbet när det är mörkt och kallt. Luktar ju så trevligt i huset också=)
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Prövade nya igår kväll. Tänkte faktiskt starta en glöggtråd själv men såga att det inte behövdes!:D

Angående årets glögg så måste jag säga att jag blev lite besviken. Lite kraftigare "glöggsmak" hade varit att önska. Men men, mysigt var det!:)
 

16610

Patek
2-Faktor
Prövade nya igår kväll. Tänkte faktiskt starta en glöggtråd själv men såga att det inte behövdes!:D

Angående årets glögg så måste jag säga att jag blev lite besviken. Lite kraftigare "glöggsmak" hade varit att önska. Men men, mysigt var det!:)

Men vad smaka den? Köpte en på lunchen nu och ska ta mig en liten ikväll=)
 

andheg

Rolex
2-Faktor
Köpte den förra veckan men missade att knäcka den i helgen...återkommer med en recension! Glögg är trevligt!
 

16610

Patek
2-Faktor
Sådär! Vet dok inte vad det smakar mer än glögg;) jäkla gott med lite varmt i höst mörkret;)
null_zpsb5cf7c69.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
5ZVYSVs.jpg

LS8qopx.jpg


Ska bli kul att testa :)




Hahaha...GLÖGG NEGERBOLL måste man ju prova :hungry: , har inte hunnit testa årets blossaglögg 13, men den brukar vara helt OK! Har redan hunnit dricka några liter av glögg i år, så länge man bara spetsar skiten så slinker det ner som fina fisken :D.
Tyvärr så brukar man bli lite raslig i dajmkrysset bara, om man dricker för mycket av det.
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hahaha...GLÖGG NEGERBOLL måste man ju prova :hungry: , har inte hunnit testa årets blossaglögg 13, men den brukar vara helt OK! Har redan hunnit dricka några liter av glögg i år, så länge man bara spetsar skiten så slinker det ner som fina fisken :D.
Tyvärr så brukar man bli lite raslig i dajmkrysset bara, om man dricker för mycket av det.


Haha, dajmkrysset... Hade en riktigt glöggfylla för något år sedan (under studietiden) helt fantastiskt vad hög på socker + sprit gör...

Jag hoppas verkligen att Negerboll-glöggen är fantastisk.. då kommer jag köpa på mig ett lager o dricka året om!
 

16610

Patek
2-Faktor
Fasiken! Blossa 13 var helt okej. Inget lurigt bara glögg. Gillar tanken med socker+ sprit. Det ska jag baneme testa. Låter som crack;)
 

Icaras

Rolex
Behövdes verkligen en glöggtråd! Köpte 5 olika flaskor i helgen + ca 8 liter som jag "bryggde" förra hösten :D
Själv väntar jag tills snön faller innan jag tar min första klunk.

Julmusten är annars också en av julens absoluta höjdpunkter.
 
Topp