• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Brände nästan 1,7 milj idag...

fredtiger

Cartier
Grattis! Själv har jag för vana att alltid passa på att köpa något dyrt i samband med andra dyra inköp... Ex. köpte jag min första uppsättning Crocket&Jones i samband med mitt första nybilsköp enligt filosofin att 8 Tkr till eller från kunde kvitta! När du lagt 1 700 000kr på ett hus är ju ex. 50 000kr extra för en klocka en försumbar differens...:D

Njut av huset och lycka till!
 

Sond

Patek
Gratis till en viktig och stor affär!

Jag var lite intresserad av ett objekt i Stockholm. Nu har budgivningen höjt priset med 1,3 miljoner...
 
  • Like
Reactions: P-A

Ricrob

Patek
Helt stört vad mycket du fick för pengen där uppe! 1,7 för man inte ens en sommarstuga i ren behov på 50m3 här.. Stort grattis till stort ett och fint hus!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ser ju grymt ut och fy fan vad billigt! Hade lätt kostat över 6 miljoner om det legat där jag bor.
 
  • Like
Reactions: P-A

Tome

Cartier
Stiligt - gratulerar! Ett par hundra k till på en rejäl pool bara så är du i hamn. ...så att du kan testa alla dykaruren ålltså ;)
 
  • Like
Reactions: P-A

jandan

Panerai
Stort grattis! Nu kan du bränna massor av pengar på renovering istället för klockor :) !
Nä, förlåt, jag bara skojar lite med dig...
Jättefint hus, det är bara att njuta av investeringen!
 

Ninen79

Audemars
Köp denna 3:a så blir du granne med mig...sugen någon? Priserna är åt helvete här i Sundbyberg på sistone.
Hamngatan_zpsccca9e25.jpg
 
  • Like
Reactions: P-A

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Jättefint hus, fin utsikt och fantastiskt garage! Kommer bli kanonbra med lite kärlek det där. Grattis! Kul investering!

Och det är klart att det är prisvärt och mycket för pengarna men jag förstår inte riktigt er som säger att det är så himla billigt och så vidare. Skulle ni inte få väldigt långt till jobbet om ni bodde i Delsbo? Och skulle ni kunna få samma inflöde på kontot om ni bodde i Delsbo?

Tillgång och efterfrågan, marknadsekonomi och allt det där...

Där jag bor får jag typ stans flådigaste hus om jag dubblar dom där pengarna. Men jag ser samtidigt att den investeringen är betydligt mer volativ och har betydligt lägre potential till avkastning än om jag la in den dubbla summan i närheten av Stockholm. Just sayin'.
 
Topp