• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Bröllop!

Sjobedan

Rolex
Nu börjar det att ''närma'' sig bröllop. Någon gång under nästa är händer det :)

Men jag skulle behöva lite hjälp från mitt favoritforum. (Se lista här nedan)

Jag behöver lite tips/förslag ideer på följande.

1. Bryggeri i skåne som man kan beställa öl ifrån med personliga etiketter. (whiskey blev svindyrt...)
2. Vi har några ställen att välja mellan när det kommer till festen, men fler förslag mottages tacksamt. Tänk lantligt/herrgård/FINT stall/fina omgivningar och får såklart INTE kosta huggorm... Budget för lokal är 20-30k
3. Catering?

Hade nog fler frågor men nu tog det stopp i skallen.

Om ni har fler ideer etc så kom med förslag :)

Med vänlig hälsning/ Daniel
 

regnguden

Rolex
2-Faktor
Kolla med @jabla gällande ölen, han kanske kan göra en specialare från Helsingborgs Bryggeri? Eller så är det jag som missuppfattat hans yrke...
 
En kompis till mig har Borstahusen, sjukt lokal lokal-öl, han brukar göra med egna etiketter till våra herrträffar.

Hör av dig via PM om det är intressant.

Vh,

// Max
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Öl måste du väl kunna fixa från något mikrobryggeri och göra/få gjorda etiketter själv? Vi hade lite ölprovning och beställde sedan två "signaturöl" som jag gjorde etiketter till själv (fuskar lite med formgivning och sedan bara en bra skrivare och färdiga etiketter).
 

jabla

Sarlacc
Öl måste du väl kunna fixa från något mikrobryggeri och göra/få gjorda etiketter själv? Vi hade lite ölprovning och beställde sedan två "signaturöl" som jag gjorde etiketter till själv (fuskar lite med formgivning och sedan bara en bra skrivare och färdiga etiketter).
Problemet är bara att om det inte är folköl måste det gå genom systembolaget. :(
En god 3,5:a kan vi säkert fixa.
 

hedbrg

Panerai
Admiral-Ackbar-Its-A-Trap.jpg
 
Topp