• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Bruce Springsteen i maj!

easy rider

Brüno
2-Faktor
Lyckades knipa biljetter, ståplats, till Bruce i maj! :mrgreen:

Blir tredje gången för mig, någon annan som ska gå?


Vilken pärs....galet tryck på ticnet!
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Någon mättnad måste det finnas på Bruces besök i Sverige... man måste ju skapa någon form av hype/längtan och det gör man inte genom att återkomma varje år. Bara min åsikt

Såg honom på stadion 2009 (regnade hela konserten och var svinkallt, dock bra konsert) och i somras i Göteborg (den första konserten) vilket var riktigt segt. (nästan 4 timmar varav 2 timmar med skräp)). Dessutom blev jag så lack över att man, precis som du gjorde idag, suttit på spänn och fixat plåtar till den "enda" konserten och så släpps en extrakonsert där han lirar ungefär 100 gr bättre låtar. Nej fan, inge mer Bruce för mig på ett bra tag.

Jag får dock gratulera dig till biljetterna, detta är ju högst subjektiva åsikter och hade jag inte sett honom förra sommaren hade det givetvis blivit denna gång!

Konsertåret 2013 är vigt åt Bon Jovi både i München 17 Maj och i Stockholm 24 Maj :D
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Det hade blivit tredje gången gillt för mig också men blev så jävla besviken i somras (dag 1 på Ullevi) så nästa år blir det inget. Jag och Gavve drar istället Bon Jovi x2. Mycket bättre. :cool:

Edit: Haha. Skönt att du hinner svara. Så går det när man hamnar i tele mitt i en KS-reply. :D
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Fryken skrev:
"Skräll": <a class="vglnk" title="Link added by VigLink" rel="nofollow" href="http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article15895106.ab"><span>http</span><span>://</span><span>www</span><span>.</span><span>aftonbladet</span><span>.</span><span>se</span><span>/</span><span>nojesbladet</span><span>/</span><span>article15895106</span><span>.</span><span>ab</span></a>

Hehe inte direkt
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Jo, jag såg också första på Ullevi, syrran hade till båda och ja, inramningen var ju bäst på fredagen, låtarna bäst på lördagen. Men vafan nu spelar han ju i min bakgård i princip, så då måste man bara gå. :D

Man vågar ju inte riktigt tro på en extraspelning när man ska boka, därför kör man till första. Att ha is i magen kanske ska bli mitt nyårslöfte?
 

danne10

Panerai
2-Faktor
Jag lyckades få biljetter till båda konserterna, men man måste ju fråga sig hur Ticnet tänker och funderar, deras infrastruktur är under all kritik
 
Topp