• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad OT: Canon 1000D + 18-55 + 70-300 kamera

  • Trådstartare Deleted member 1154
  • Start datum
D

Deleted member 1154

Guest
Säljer en fin Canon systemkamera
med Zoom objektiv och tillbehör enligt lista:
Canon 1000D
Canon 18-55mm EF-S 1:3.5-5.6 II
Tiffen filter 58mm UV-filter
Canon 70-300mm Zoom 1:4-5.6
3st Batterier (ej Canon) - Fungerar fint
Laddare (ej Canon) - Fungerar fint
Canon Rem
4Gb SD Sandisk Ultra Minneskort 15MB/s
Strömadapter för att köra kameran i 220v
Kameran är köpt av mig på Mediamarkt och sparsamt använd, ej använd mer än ett fåtal gånger utomhus, annars har den legat oanvänd.
Allt säljes Tillsammans
Kameran finns i Göteborg och affär görs helst upp här, eller skickas om du har några omdömen här.

Ska du ta bilder på klockor är en sån här kamera i kombination med macroobjektiv oslagbart, kameran har också livewiev som gör att du kan se i displayen när du tar och fokusera manuellt. Jag har också en strömadapter till den som jag kan skicka med så har du ström i den hela tiden.

Maila gärna frågor i PM. Mer bilder kan skickas.

Ev byte mot nån kul klocka typ Vintage Omega

Pris 2650kr
(ev. porto
 
Topp