• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT(eller inte) förälder och semester

16610

Patek
2-Faktor
Som småbarnsförälder behöver man lite egentid också. Lämna barnen i morse och sedan en tur i skogen. Men sedan var det dags att släppa hus, barn och alla måsten och ta tag i ledigheten=) andra dagen på semestern. Orka inte kolla KS efter liknande trådar (ego som jag känner att jag får vara) men vore roligt om ni andra också ville fylla på med er semester med klockor. Jag öppna en öl och börja läsa om klockor i alla fall och tänkte fota klockor under semestern. Hoppas kunna dra en drös med bilder på klockor efter semestern.

Svamp till lunch


Böcker som ska ge inspiration dagen till ära.

lite mys bilder





Köpte på Kaplans innan semestern


Och efter att ha läst och funderat så vet jag vilket klocka jag ska köpa här näst. Spara lite också=) ( lånad bild då jag inte har en egen att fota)
 

16610

Patek
2-Faktor
Det var ju det jag skulle säga med till er småbarnsföräldrar. Lämna bort barnen en natt och gör det ni känner för=)
 

erolorhun

Cartier
2-Faktor
Lyckades på något mystifikatoriskt vis lämna sambo med dubbla barn på en ö utanför Norrtälje och dra in till stan för att öppna några kalla och posta på KS. Och kanske köpa en klocka också... Miracles do happen!
 
Topp