• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT Epost haveri iphone 5 !

Jonte73

Audemars
Hej någon som vet hur i he man ställer in så att man kan markera alla mail för att radera direkt istället för att markera en och en för radering i mappen skräppost ?

Kör en iphone 5s med hotmail/outlook.
Denna funktion har plötsligt bara försvunnit , har för mig att det gick att välja radera alla i skräppostmappen förut ?
Jonte.
 

watchwelder

Friends of KS
Kör du genom mailapplikationen som finns som standard i iOS? Är bara trycka på "Ändra" i högra hörnet så kommer "Radera alla" upp.
 

Jonte73

Audemars
Kör du genom mailapplikationen som finns som standard i iOS? Är bara trycka på "Ändra" i högra hörnet så kommer "Radera alla" upp.

Jo kör igenom den applikationen och den funktion du beskriver visar bara .
Markera alla.
Radera alla har försvunnit och går alltså inte att välja ?

Väljer jag markera alla så kan jag sedan välja, Flagga ,Markera som oläst, eller avbryt.
 

watchwelder

Friends of KS
Jo kör igenom den applikationen och den funktion du beskriver visar bara .
Markera alla.
Radera alla har försvunnit och går alltså inte att välja ?

Väljer jag markera alla så kan jag sedan välja, Flagga ,Markera som oläst, eller avbryt.
Dessa 3kommer upp för mig när jag trycker på ändra

image.jpeg
 
Topp