• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Erik Hamren

Apansson

Torpare
Haha. AIK-supporter, standard.

Ja. Sån fotboll som AIK spelade 1998 är den ultimata fotbollen. 25-15 i målskillnad efter en säsong. Vinna alla matcher med 1-0, kallt och lerigt och blött i november. Inga tak, inget plastgräs, inga bra kiosker eller bra toaletter, inga världsstjärnor som är kända från tv, inga avbrott för bengalrök. Betongläktare och krutdoft. Barndomsminnen.
 

Hubbatix

Cartier
Ja. Sån fotboll som AIK spelade 1998 är den ultimata fotbollen. 25-15 i målskillnad efter en säsong. Vinna alla matcher med 1-0, kallt och lerigt och blött i november. Inga tak, inget plastgräs, inga bra kiosker eller bra toaletter, inga världsstjärnor som är kända från tv, inga avbrott för bengalrök. Betongläktare och krutdoft. Barndomsminnen.

Alltså, nån gång måste jag sätta ner bakre aptassen och ta totalt avstånd till en råtta som kallar sig för "Apan". Avgå.

Men i övrigt har du ju, åtminstone i stort, rätt i det du säger. Till och med jag, som tvättäkta apa, saknar Råsunda. Och Stadion såklart. Var där och kollade på Djurgår'ns damer i lördags, många sköna (och osköna) minnen från den arenan. Dessa äldre arenor har så mycket själ och charm som de nya moderna rymdskeppen ALDRIG kommer få om de så står i över 100 år.
 

sveol

Cartier
Alltså, nån gång måste jag sätta ner bakre aptassen och ta totalt avstånd till en råtta som kallar sig för "Apan". Avgå.

Men i övrigt har du ju, åtminstone i stort, rätt i det du säger. Till och med jag, som tvättäkta apa, saknar Råsunda. Och Stadion såklart. Var där och kollade på Djurgår'ns damer i lördags, många sköna (och osköna) minnen från den arenan. Dessa äldre arenor har så mycket själ och charm som de nya moderna rymdskeppen ALDRIG kommer få om de så står i över 100 år.

Jag vet inte jag. Kom precis hem från mitt första besök på friends och är positiv. enkelt att komma in, gott om barer och inga pelare som störde sikten. Sen att det var varmt i arenan samt 50k på läktarna försämrade ju inte läget direkt. Mycket nöjd måste jag säga. Sen att matchen var skit är en annan femma..
eva7utyg.jpg


Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Alltså, nån gång måste jag sätta ner bakre aptassen och ta totalt avstånd till en råtta som kallar sig för "Apan". Avgå.

Men i övrigt har du ju, åtminstone i stort, rätt i det du säger. Till och med jag, som tvättäkta apa, saknar Råsunda. Och Stadion såklart. Var där och kollade på Djurgår'ns damer i lördags, många sköna (och osköna) minnen från den arenan. Dessa äldre arenor har så mycket själ och charm som de nya moderna rymdskeppen ALDRIG kommer få om de så står i över 100 år.


Sektion F vänster rad 4 plats 37
 

V

Cartier
Ja. Sån fotboll som AIK spelade 1998 är den ultimata fotbollen. 25-15 i målskillnad efter en säsong. Vinna alla matcher med 1-0, kallt och lerigt och blött i november. Inga tak, inget plastgräs, inga bra kiosker eller bra toaletter, inga världsstjärnor som är kända från tv, inga avbrott för bengalrök. Betongläktare och krutdoft. Barndomsminnen.
Får rysningar när man tänker tillbaka på både laguppställning och tränare. För att inte tala om -92. Har Bernt Ljungs guldhatt hemma någonstans.

När det gäller landslaget är det dags för en generationsväxling deluxe och då är det inte lämpligt att ha kvar samma tränarstab och i synnerhet Hamren som tycker att 26 år är ungt, fräscht och spännande.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Tycker Hamrén gör ganska bra ifrån sig, han har en ganska pissig trupp. Tror fan att u21 skulle vinna mot landslaget.
Ut med alla gamla spelare och in met nytt och fräscht, bygg för framtiden!
 

Hugii

Audemars
Det gör inget om Hamrén fortsätter "förvalta" landslaget i några år till. Den ende som kan lyfta spelarna är bara 33år och fortfarande aktiv som spelare :) En som vet att det finns bara en väg.. den hårda vägen. :)

Det krävs en vinnarskalle som ser för fan till att spelare på plan levererar och inte står som reklampelare för div kalsongmärken eller skomärken/färger.
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Sverige är bara dåliga, finns nog ingen tränare som skulle göra skillnad.. Åldermän och juniorer utan erfarenhet av internationellt spel..
 
Topp