• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad OT : (fånigt billig)Elbas.

Nexus

Panerai
Jag har kommit till en punkt i livet då jag har för många elbasar och för lite klockor, så jag tänkte råda bot på det.

Så känner du för att leva ut dina rockerdrömmar under sommaren så har du chansen!
Instrumentet i fråga är en Samick LB11 precisionbas i rockigt svart, komplett med tummstöd och en värdelös gigbag som jag eventuellt har supit bort.
Basen är i förvånansvärt gott skick med endast några mindre repor på baksidan.

5e7s2Q5.jpg

7YFjTyX.jpg

16B1QcC.jpg


Pris 1800 spänn eller bytes mot dykare/tool/militärklocka eller något annat fräsigt.

BUDA!
 

Nexus

Panerai
Du har chansen att bli coolast på sommarens grillfester, istället för att släpa med dig en lökig akustisk gura och hacka dig igenom Wonderwall och Såmmarenärkortdetmestaregnarbåååååårt så drar du av ett 7-minuters bassolo. Publiken kommer bli som galna och överösa dig med komplimanger och beundran.
 

Nexus

Panerai
Bump!
Priset på en eventuell bytesklocka behöver nödvändigtvis inte matcha basen fullständigt
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Du har chansen att bli coolast på sommarens grillfester, istället för att släpa med dig en lökig akustisk gura och hacka dig igenom Wonderwall och Såmmarenärkortdetmestaregnarbåååååårt så drar du av ett 7-minuters bassolo. Publiken kommer bli som galna och överösa dig med komplimanger och beundran.

Eller hur!?! Snarare en fet box på näsan! :p
Bassolon är (nästan) lika hemska som trum-solon. Fast bara nästan...

Lycka till med försäljningen! Flera basister behövs out there.
Jag spelar gitarr & är det nå´t som det alltid är brist på så är det vettiga basister. Funderade ett tag på att sadla om, faktiskt!
 

Jonaz

Rolex
Nån som behöver en bas med lite större prislapp bara att hojta, mina står i sina case och dammar...


iPhone | Tapatalk
 

Nexus

Panerai
Fredagsbump! Jag kan leverera den F2F i kväll inom storstockholm om någon känner för att antingen rocka loss lite under helgen eller fylleköpa den på väg hem från krogen.
 

Nexus

Panerai
Instrumentet står i sitt stativ och blänger ilsket på mig, och jag orkar inte med det.
Prisdumpning till fånigt låga 1000 spänn! eller bytes mot valfri klocka av vulgärare modell.
 

Nexus

Panerai
Då var det dags för ännu en bump.
Notera gärna att den går att använda som uppläggningsfat om någon nu skulle vara tillräckligt rubbad för det.

Tänk dig följande scenario under helgens dejting : Du och ragget sitter i din soffa och blänger blygt på varandra. Efter några glas vin börjar dock libidon vakna, och du känner att det är dags för det tyngre artilleriet för att få lite ordning på torpet.
Så du masar dig ut i köket och återvänder med en ...
BANG!!
SJU sorters vältempererade ostar serverad på en fd elbas (numera ostbricka)!!
Ingen kan motstå den förförelsetekniken.
 
Topp