• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: F-n vad gott med en sån vändning! Heja Sverige!

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Ibland är det riktigt kul att kolla på sport! Hoppade högt och landade lite otyst, så dottern vaknade :)
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Den här vändningen är i klass med vändningen i Helsingfors mot finnarna. Om inte VÄRRE. Tamejfan helt sinnesjukt!

:eek:
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Kommer kännas jäääääääävligt skönt att gå till jobbet i morgon och se kollegornas ansiktsuttryck. :lol:
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Haha riktigt jävla sjukt! Satte igång vid 2-0, stängde av vid 3-0 och satte på igen vid 4-2, så snacka om att se rätt saker i matchen. Dock undrar jag vad fan Sana tänkte med när han hade Zlatan två meter vid sidan av sig och en ytter på andra sidan straffområdet som hade helt jävla öppet mål.

Jaja, det är ju en IFK-Göteborgs-produkt så man förväntar väl sig inte så mycket :mrgreen:
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Fryken skrev:
easy rider skrev:
Fryken skrev:
Kommer kännas jäääääääävligt skönt att gå till jobbet i morgon och se kollegornas ansiktsuttryck. :lol:

Now the feeling. Jobbade i Norge när Sverige vann stafetten i skidor, i vinter-OS 2010 :D

Hade vi vunnit hade jag fan känt mig berättigad till en ledig dag i morgon. :D

Ja. Fast man vill ju ändå se reaktionen. Det bästa är ju bara att gå in med rak rygg på jobbet och bara le. Kommer garanterat provocera :twisted:
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
You know it! :D Sverigefärger på skjorta och slips i morgon. Inte snyggaste kombon kanske men det skiter jag fullständigt i. :lol:
 

Preklin

Omega
Gick hem från baren jag satt på i halvlek och tänkte: ja ja det är ju ändå ett av de bästa landslagen vi får stryk av.
Rastade hunden och såg lite på Spanien-Frankrike - bytte kanal precis efter att Lustig gjort 4-2 och tänkte de tycks komma undan med hedern i behåll. Var för nervös att se återstoden av matchen men slog över när domarn blåst av och trodde inte det var sant. 4-4 borta mot Tyskland med ett 4-0 underläge är inget annat än en stora jävla bragd. SKÅL.

God kväll mina vänner.
 

Camo00

Patek
Re: Sv: OT: F-n vad gott med en sån vändning! Heja Sverige!

Ja just det! AIK, som MFF slog med 4-0 sist! Nuuu minns jag... ;)
 
Topp