• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Fick precis samtal....

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
....från polisen i Pakistan. Tydligen har jag något virus på min dator eller något liknande... Mycket spännande men jag förstår inte varför jag inte kunde få motringa eller få någon som helst bevisning för att saker och ting är som uppgavs... Eller varför linjen bröts plötsligt...
 
  • Like
Reactions: P-A

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
....från polisen i Pakistan. Tydligen har jag något virus på min dator eller något liknande... Mycket spännande men jag förstår inte varför jag inte kunde få motringa eller få någon som helst bevisning för att saker och ting är som uppgavs... Eller varför linjen bröts plötsligt...

IT-avdelningen ringde precis. De sa, i egenskap av tekniker, att O och T på ditt tangentbord var trasigt när du rubriksatte den här tråden. :D
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
IT-avdelningen ringde precis. De sa, i egenskap av tekniker, att O och T på ditt tangentbord var trasigt när du rubriksatte den här tråden. :D
Var det IT-polisen i typ Lahore? Fan vad skönt isf, då vet jag ju exakt vad de ville. Tänk att det var så enkelt som det, trasigt tangentbord. Men varför sa polisen inte det när han ringde igen tjugo minuter efter det första samtalet. Istället snackade han om något ospecat virus igen. Jaja, de där pakistanska poliserna verkar väl ändå ok, de glömmer nog varken puffror eller brickor på diverse platser men de är rätt svårsnackade :(
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Var det IT-polisen i typ Lahore? Fan vad skönt isf, då vet jag ju exakt vad de ville. Tänk att det var så enkelt som det, trasigt tangentbord. Men varför sa polisen inte det när han ringde igen tjugo minuter efter det första samtalet. Istället snackade han om något ospecat virus igen. Jaja, de där pakistanska poliserna verkar väl ändå ok, de glömmer nog varken puffror eller brickor på diverse platser men de är rätt svårsnackade :(

Ja, pakistansk viruspolis är allt ena riktiga drönare. :)

(och jag har lagt till OT i rubriken, mitt tangentbord är helt... :D )
 

klockodile

Dundee
2-Faktor
Så vänligt av den polisen. För övrigt samarbetar de även med folktandvården här i Svedala, jag har hört att de inte accepterar någon plack i stan...
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Rackarns vad man inom polisen och Windows är intresserade av att hjälpa mig. Idag har de ringt två gånger från just Windows fast andra gången var tonen inte lika civiliserad. Jag tror att det blev lite konstigt när jag undrade om Windows service center i Mumbai samarbetar med polisen i ett inte alltför vänligt sinnat grannland. Inte heller denna gång fick jag motringa. En minut senare ringde personen igen och kallade mig för motherfucker. Vadå, bara för att jag undrade lite. Det är inte ok....
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Var det IT-polisen i typ Lahore? Fan vad skönt isf, då vet jag ju exakt vad de ville. Tänk att det var så enkelt som det, trasigt tangentbord. Men varför sa polisen inte det när han ringde igen tjugo minuter efter det första samtalet. Istället snackade han om något ospecat virus igen. Jaja, de där pakistanska poliserna verkar väl ändå ok, de glömmer nog varken puffror eller brickor på diverse platser men de är rätt svårsnackade :(
La Whore?
 
Topp