• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Firmafest

MrPlow

Rolex
Hur brukar era firmafester vara?

ImageUploadedByTapatalk1409299477.997378.jpg


ImageUploadedByTapatalk1409298255.208361.jpg


ImageUploadedByTapatalk1409299524.318093.jpg


Får se om jag är nykter nog att uppdatera hela dagen :)
 

cab

Audemars
2-Faktor
Kick-off med jobbet igår. Jag var dock tyvärr kvar och jobbade, inte så otippat att man var först in idag heller.. Folk börjar trilla in nu :)
 

BOTL

Panerai
Undviker generellt dessa då alltid nån lyckas dricka mer än de var byggda för och beter sig patetiskt och pinsamt och tror att man ska ha kvar någon som helst respekt för dem dagen efter och den tid man ska jobba ihop.

Brukar vara med fram till middagen tar en cigarr efter det och beger mig hem sen.
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Undviker generellt dessa då alltid nån lyckas dricka mer än de var byggda för och beter sig patetiskt och pinsamt och tror att man ska ha kvar någon som helst respekt för dem dagen efter och den tid man ska jobba ihop.

Brukar vara med fram till middagen tar en cigarr efter det och beger mig hem sen.
Haha, spot on. Sett de alldeles för många gånger.
 

M.U

Rolex
Undviker generellt dessa då alltid nån lyckas dricka mer än de var byggda för och beter sig patetiskt och pinsamt och tror att man ska ha kvar någon som helst respekt för dem dagen efter och den tid man ska jobba ihop.

Brukar vara med fram till middagen tar en cigarr efter det och beger mig hem sen.


ahaaa, du menar chefen? :D

Kickoff med jobbet idag... slänger väl in en bild här med! Tyvärr är vi rätt få ikväll då resterande från Sverige inte medverkar, utan bara Göteborgarna!
 

BOTL

Panerai

Är avslappnad, alla är vi fostrade på olika sätt. Fattar man inte bättre i ett land där vi har och historisk har haft problem med alkoholmissbruk där familj och barn råkat illa ut så är det nog du som behöver läsa på lite och inse vad det egentligen är man gör.

Jag dricker gärna och i större mängder när jag känner för det, men tjusningen är att må bra inte en snefylla och vete sig som en jävla tönt som dagen efter inte minns eller vill stå för sina handlingar!




Ben Bockbrännarbolmers
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Undviker generellt dessa då alltid nån lyckas dricka mer än de var byggda för och beter sig patetiskt och pinsamt och tror att man ska ha kvar någon som helst respekt för dem dagen efter och den tid man ska jobba ihop.

Brukar vara med fram till middagen tar en cigarr efter det och beger mig hem sen.
De som stannar är säkert nöjda med det arrangemanget också ska du se. Sådana som går efter middagen skulle ändå inte bidra särskilt mycket till feststämningen om de fick för sig att stanna, är min erfarenhet av firmafester.
 
Topp