• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Fotbolls-VM diskussionstråd

Sjuhundra

Omega
Pro

Skillnaden är väl att fred var i kanonform sommaren 2013. Till VM nu var han länge ett frågetecken pga skada och har inte riktigt varit sig lik. Nu smackade han iof in bollen mot Serbien men det var ju snarast pga att han halka. Bara för det stänker han väl in ett hat-trick ikväll.. Haha. Brasiliens andra stora frågetecken är väl vilken form Oscar är i. Han har ju inte alls imponerar i träningsmatcherna. Men time Will tell, har ju egentligen ingen aning utan det här är bara min högst oprofessionella åsikt! :)

hehe det känns ju som att du fick äta upp dina tankar om Oscar så här i efterhand ;) Fred "levererade" ju också skulle man kunna säga :p
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Så jäkla tråkigt att en annars väldigt underhållande match avgörs på detta viset. Visst, Brasilien håller bollen långt mycket mer än Kroatien, men när det väl kommer till chanser tyckte jag att det var en jämn och bra match.

Innan matchen höll Brasilien som främsta lag, men efter deras filmningar så flyttade klart ner ett snäpp. Något måste verkligen göras mot detta, förstör sporten något otroligt...

Att de filmar, kommer väl knappast som en överraskning........
 

luddviig

Panerai
Roligt att tråden har blivit så stor efter första matchen! Vad tror ni om matcherna ikväll? Själv ser jag fram emot Spanien - Holland, tror att Spanien kommer vinna men jag hoppas att Holland vinner!
 

cab

Audemars
2-Faktor
Ronaldo+TAG i Di Weekend idag

uwO0jNx.jpg
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Herregud vad usla domarna är. Precis som vanligt i ett vm-gruppspel.
Anders Frisk kom tillbaka, allt är förlåtet (eller inte förresten).
 

RosaCasio

Cartier
Fattigt att inte nått av Holland eller Spanien spelar i sina färger. Tråkigt gör alla som matchat med orange isofrane ikväll.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL! Så skall en slipsten dras :cigar: så jävla rättvist!!

Ett mål till nu på dom filmande spanackerna!
 
Topp