• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Fredagsfrågan v. 36

Camo00

Patek
Efter förra veckans gravt misslyckade och krystade fråga kör vi en försenad och lite roligare fråga idag:

Är Du...
...full?
...bara salongsberusad?
...på jobbet eller har jouren?
...trist nykterist (och/eller frikyrklig)???
 

Nexus

Panerai
Som festligt anekdot kan nämnas att jag nyss försökt imponera på min flickväns far genom att visa min vinnarbild ur KStävlingen med mat-tema (den parmalindade Seikon)
Han är övertygad om att jag är någon sorts psykopat och inte bör umgås med hans dotter mer än nödvändigt.
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Har just lindat in en tand i Whisky (= bara salongsberusad). Känns inte helt OK efter första etappen av en rotfyllning tidigare i veckan. Fan, jag hade inte ont innan ... :mad:
 

Camo00

Patek
Bara salong själv. Men jag har ju jouren när frun är ute!! :D

20130906_210958_zps343445da.jpg
 
Som festligt anekdot kan nämnas att jag nyss försökt imponera på min flickväns far genom att visa min vinnarbild ur KStävlingen med mat-tema (den parmalindade Seikon)
Han är övertygad om att jag är någon sorts psykopat och inte bör umgås med hans dotter mer än nödvändigt.
Att visa upp din avatar lär ju inte underlätta dina försök att upprätta ditt anseende hos svärfar.
 
Topp