• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes OT FS: UPPDATERAD Fixed gear (Giant) eller Canon G9 med dykhus

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Tjena KS,

Tänkte slänga upp min fixed gear hoj som är ute till försäljning. Riktigt snabb med mycket kvalitetsdelar. Ramen och det mesta komponenterna är från 09/10 och resten senare. Behöver lite smörj då den inte rullat på ett tag och ger då ett visst ljud. Skickar även med ett riser styre vid smidig affär. Cykeln och jag finns i stockholm och skickas helst inte. 4500kr.

iv5oBRI.jpg


Giant Bowery ram 56 cm
Origin 8 Bullhorn styre
San Marco sadel
Weinmann DP18 700c fälg
Formula nav
Lasco vevparti
Tange Jis vevlager
Duramax Race däck
46/16 kuggar
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Har fått ett litet bytesförlag och tänkte att jag kanske kunde kolla intresset iaf. Om nån är intresserad av en Canon Powershot G9 med extra batterier, flera stora minneskort, laddare och dykhus! Perfekt för semestern och att knäppa några coola undervattensbilder på klockan. :) 3000 kr Kan ev skickas om mottagarens står för frakten.





 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Sugen på kameran! Något byte? :)
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor

Ja, har siktat in mig lite på det nu. På önskelistan ligger just nu Orisen, kanske en Tudor Hydronaut men kom gärna med förslag om du har nåt. Mina kriterier är väl minst 40mm på länk och helst svart tavla. Men just dykare är inte ett absolut måste, bara inte för dressat. :)
 
Topp