• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad OT Fuji Finepix X10 Canon Powershot G15

Onelund

Rolex
Slänger ut en annons här innan de åker ut på Fotosidan.

För att göra en lång historia kort, Har fotograferat sedan barnsben, finns ett urval av naturbilder på www.onelund.com. Men när jag skulle iväg på semester i somras så hade jag ingen lust att släpa med mig systemkamera och stativ ryggsäck mm. SÅ jag började jaga en pocketkamera av hyffsad kvalité . Nu råkade det bli två för säljaren av Finepixen var så galet seg att jag inte trodde jag skulle få den i tid så jag köpte en annan.

Nu är sommaren slut och jag har inget behov av dem, gillar inte dammsamlande prylar så jag säljer istället av dem.

Obs, båda dessa kamerorna har mycket bra närgräns, går att fotografera objekt 1cm från frontlinsen vilka gör de till bra att fotografera närbilder på ex klockor ;)

Fuji Finepix X10 köptes begagnad men i mycket bra skick, kartonger mm medföljer såklart. pris 1800 :-

Canon Powershot G15 i mint condition, medföljer dessutom ett extra batteri. 2300:-

Finns för påsikt i Gislaved men kan skickas vart som helst om tycker skulle uppstå.

Om det önskas fler bilder bara tjoa till, är precis nyvaken så en iphonebild får duga sålänge

ru2MAdF.jpg
 
Topp