• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Fyfaaaan

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Gå aldrig ut och "drick bärs" med Spencer66 en torsdag...

Speciellt inte om ni måste åka buss till jobbet.

20130531_082706_zps44ca28c7.jpg
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Jag kan inget om vin, inte överdrivet mycket om öl men vodka, livets vatten, DET kan jag!
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Tala för dig själv! Stolli-bolli använder inte Stolichnaya utan anledning. Just denna ska användas som musöppnare morgondagen till ära
Hänvisar dig till min signatur, "Jag har talat, saken är avgjord!"
Skämt åsido, jag är väl medveten om att Stolli-bolli använder Stolichnaya men bara för att de gör fel betyder inte att det per automatik är rätt ;) jag hade en diskussion med Spencer66 för någon/några månader seda om att bjuda honom på en speciell vodka, kanske blir till att bjuda med dig också. Skål på dig Gavve!
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Hänvisar dig till min signatur, "Jag har talat, saken är avgjord!"
Skämt åsido, jag är väl medveten om att Stolli-bolli använder Stolichnaya men bara för att de gör fel betyder inte att det per automatik är rätt ;) jag hade en diskussion med Spencer66 för någon/några månader seda om att bjuda honom på en speciell vodka, kanske blir till att bjuda med dig också. Skål på dig Gavve!

Speciell vodka alltså... Spontant tänker jag Gripsholm?
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Grey Goose är fin men kan tycka som Fryken att den kanske inte direkt är prisvärd, lite för mycket hype kring den. Belvedere Gavve den är fin den med.

Angående GTG så var planen att för första gången deltaga men fick "oväntat besök"...
 
Topp