• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT. Gissa filmen...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

firman

Cartier
Ett av problemen är att du varit bannad förut, på minst tre andra namn.
Vi ville vara snälla och ge en sista chans till dig. Vi har vetat att du är robi sedan du registrerade dig under namnet Firman.

Alltså inte läge att sitta och vara kaxig mot Spencer66, en admin, när din närvaro här hänger på en väldigt skör tråd.


det du säger är ej någon hemlighet! Alla som frågat mig har jag sagt det till. Men är det här något sätt för er att försöka få folk att sluta posta i den här tråden? Vet du vad David, då är det lättare att låsa tråden eller banna mig, att sandlåds leka så här är bara löjligt och vart har jag kaxat mig?
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
det du säger är ej någon hemlighet! Alla som frågat mig har jag sagt det till. Men är det här något sätt för er att försöka få folk att sluta posta i den här tråden? Vet du vad David, då är det lättare att låsa tråden eller banna mig, att sandlåds leka så här är bara löjligt och vart har jag kaxat mig?
Spelar väl ingen roll att du varit öppen med det? Du har brutit väldigt solklara regler.

Angående kaxigheten.
Läs dina senaste inlägg till Spencer66, "flexa dött kött" t.ex.
 

firman

Cartier
Hyllan! Jag tror folk som postar här skiter i hyllan!!! Vi alla som postat här har ett annat intresse en klockor, jag tänkte det kunde vara roligt att göra en tråd som får oss att chilla från klockor, men det var ju en idiotisk ide enligt er! Höj hyllan till 5000postet för oss som är aktiva i den här tråden!
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
*suck*

Nää, kan du inte ens se lite roligt med det inlägget så kommer jag ej komentera det!
Och återigen missar du poängen.
Du är den person som blivit bannad flest gånger här på klocksnack. Du kommer alltid tillbaka.
Uppenbarligen vill du vara här, förstör inte det genom att ha dålig attityd då.
 

firman

Cartier
Vi kan väl sluta klada här och nu? Om den här tråden sticker så jävla mycket i era ögon så ta bort den då! Jag skiter i det. Det här blir ju bara löjligare för varje inlägg :D

Fjanteri!

Gissa filmen istället!
 

Snårtas

Rolex
Jag gav uttryck för min åsikt. Uppenbarligen delas den av andra. Tycker svansföringen från din sida är onödigt hög och det verkar som att du är på väg att straffa ut dig från forumet igen. Finns det något lärande i det?


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 

firman

Cartier
Nu tar vi och gissar filmen tycker jag.

För tills det blir förbjudet i den här tråden tycker jag att vi enbart skall gissa filmen allt annat kan vi ta i pm.

Den här rullar :
OJj7yGI.jpg


Från samma film:
3YN5XkC.jpg
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
En ypperlig tråd för de som vill skapa sig poster för att inge förtroende eller komma in på hyllan.
Samtliga som tokspammat i denna tråd borde få sin post count nedtagen till 0.


En ypperlig tråd för de som vill skapa sig poster för att inge förtroende eller komma in på hyllan.
Samtliga som tokspammat i denna tråd borde få sin post count nedtagen till 0.

Jag har spelat "gissa filmen" i denna tråden i ett par dagar nu, inte för att "tjäna inlägg" utan för att det har varit så jäkla kul! Kan hålla med att om det här käkar bandbredd/serverutrymme så är det inte en nödvändighet för KS.
Ta gärna bort min inläggscount från DEN HÄR tråden ifall ni vill, men BEHÅLL DE FRÅN TIDIGARE/ANDRA TRÅDAR. De som brukar hänga i Vintage/knep och knåp delarna av forumet har säkert sett mig.

Jag har inte spelat "gissa filmer" för att tjäna "inlägg", utan för att det varit kul.
Ingen som medverkat i den här tråden, har suttit framför datorn i timmar och "med flit" valt att posta för att förstöra på något sätt.

(många citationstecken jag vet)
 

firman

Cartier
Om post counten är problemet så kan inte admin ta bort den fuktionen i den här tråden?


Ps. Eriksson wtf m8, vad är det för film då?
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Den här tråden är inte konstigare en OT skor, OT musik, OT Mat, ect ect :)

Men problemt är tydligen att den här tråden är ballare en säg, "ställ ner glaset mm"

På några dagar har den 21följare och över 80sidor.

yonsson, tror du verkligen på det själv?

snårtas, är du en kille som säger "hur högt" om spencer säger hoppa?

Porsan, det är en ball tråd, skulle vara roligt om den så förblir.



Det är ju rätt uppenbart vad det är för skillnad mellan trådarna om skor, musik och mat osv... Där delas tips, råd, recept osv med varandra och en diskussion uppstår. Detta är en dialog mellan två användare som är 80 (!) sidor lång och den har funnits i drygt en vecka, säger inte det dig något?

Nog för att du är okänslig, tänker då närmast på uttalanden som sulan, robi och allt vad du kallat dig, men jag HOPPAS verkligen för din egen skull att du kan känna av att det inte är en kärnfull diskussion när det är typ två användare som spammar i en tråd på över 80 sidor på mindre än en vecka.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp