• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Hjälp med frakt till Gotland/Visby

seikoswede

Panerai
Hej!

Jag bor utanför Norrköping och behöver skicka lite prylar till Visby och undrar om någon här har plats i bilen snart?

Det rör sig om 7 backar typ brödbackar i storlek plus ett par småsaker. Inte så tungt men otympligt och svindyrt att skicka med posten eller vanliga fraktfirmor.

Ersättning är givetvis en självklarhet!!
Mottagaren möter upp vid terminalen så inga omvägar är nödvändiga.

PMa om du tror du har möjlighet.

Jim
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Hej!

Jag bor utanför Norrköping och behöver skicka lite prylar till Visby och undrar om någon här har plats i bilen snart?

Det rör sig om 7 backar typ brödbackar i storlek plus ett par småsaker. Inte så tungt men otympligt och svindyrt att skicka med posten eller vanliga fraktfirmor.

Ersättning är givetvis en självklarhet!!
Mottagaren möter upp vid terminalen så inga omvägar är nödvändiga.

PMa om du tror du har möjlighet.

Jim
Är från ön ursprungligen, skall dock ej ner. Vet dock att många transporter av olika mindre företag går till sthlm. Samtidigt som bilarna går tomma tillbaka. Borde inte vara omöjligt att styra en deal. Hör med gotlandssnus, eskelundsbageri, kränku.. osv

Det är vad jag har.
 

seikoswede

Panerai
Är från ön ursprungligen, skall dock ej ner. Vet dock att många transporter av olika mindre företag går till sthlm. Samtidigt som bilarna går tomma tillbaka. Borde inte vara omöjligt att styra en deal. Hör med gotlandssnus, eskelundsbageri, kränku.. osv

Det är vad jag har.

Tackar allra ödmjukast för tipset! Skall kolla.

Jim
 
Topp