• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Hur man skramlar ihop till snabba Cash del: 2.

Bolio

Panerai
1. Togs upp tidigare i tråden, Hall of fame finns bara en som platsar till den första utnämningen och det är TS.

2. Togs upp tidigare i tråden, Donkii är snabb och som alltid korrekt. Muskler väger mer än fett, så grattis till viktökningen.

3. KS sponsras av ett antal företag, du borde bli sponsrad av KS.

4. Om det skulle finnas en medlem till som TS skulle KS idag ha 10000 medlemmar.

5. Om inte TS var på KS skulle det vara betydligt mindre medlemmar än idag.

6. The man, the myth, the living legend!

Jag har sagt det förr jag gör det igen TACK för att du finns här på KS och leverarar det ena inlägget efter det andra som bara faaan KNÄCKER.
Jag har flera gånger trott att det här går INTE att bräcka men jo du överträffar dig själv gång efter gång.

Jag är skyldig dig en lunch " har glömt varför " och så snart jag har vägarna förbi så kommer jag att höra av mig.

Keep up the good work.
 

Vesper

Rolex
Tjusigt! Jag förstår inte hur du orkar :) Jag hade hellre lagt in extra timmar på jobbet och betalat någon för det där :) Men jag hoppas du unnar dig något riktigt fint senare ;) Platina är det nya har jag hört :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
1. Togs upp tidigare i tråden, Hall of fame finns bara en som platsar till den första utnämningen och det är TS.

2. Togs upp tidigare i tråden, Donkii är snabb och som alltid korrekt. Muskler väger mer än fett, så grattis till viktökningen.

3. KS sponsras av ett antal företag, du borde bli sponsrad av KS.

4. Om det skulle finnas en medlem till som TS skulle KS idag ha 10000 medlemmar.

5. Om inte TS var på KS skulle det vara betydligt mindre medlemmar än idag.

6. The man, the myth, the living legend!

Jag har sagt det förr jag gör det igen TACK för att du finns här på KS och leverarar det ena inlägget efter det andra som bara faaan KNÄCKER.
Jag har flera gånger trott att det här går INTE att bräcka men jo du överträffar dig själv gång efter gång.

Jag är skyldig dig en lunch " har glömt varför " och så snart jag har vägarna förbi så kommer jag att höra av mig.

Keep up the good work.


Hehe...var det inte jag som var skyldig dig en lunch Bolio har jag för mig!

Tack...själv, det är ett rent nöje att leverera inlägg när man har sådana läsare och trevliga komplimanger man får. Tyvärr så tror jag inte det är muskler som ökat vikten Haha, men det låter då bättre i mina öron, så kör i vind.

Haha...är jäkligt nyfiken på och höra vem den där TS är?!

Keep up the good work :D TACK! jag skall försöka och göra så, men man brukar komma långt med att bara vara sig själv!

Som sagt var, så står jag fortfarande för en lunch om du har vägarna förbi Dalarna Bolio!
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Hehe...var det inte jag som var skyldig dig en lunch Bolio har jag för mig!

Tack...själv, det är ett rent nöje att leverera inlägg när man har sådana läsare och trevliga komplimanger man får. Tyvärr så tror jag inte det är muskler som ökat vikten Haha, men det låter då bättre i mina öron, så kör i vind.

Haha...är jäkligt nyfiken på och höra vem den där TS är?!

Keep up the good work :D TACK! jag skall försöka och göra så, men man brukar komma långt med att bara vara sig själv!

Som sagt var, så står jag fortfarande för en lunch om du har vägarna förbi Dalarna Bolio!


TS = Trådstartare, dvs du i detta fall, om du inte är ironisk nu så finns risk att jag gjorde bort mig med detta inlägg ;)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
TS = Trådstartare, dvs du i detta fall, om du inte är ironisk nu så finns risk att jag gjorde bort mig med detta inlägg ;)


Haha...inte alls, är för gammal för att hänga med förkortningarna! Nu känns det mer som det är jag som gjort bort mig Hahaha :D ! Tack för att du var framme och hjälpte till igen Dude ;)
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Af Sjodahl Jävlar vilken chef du är man...

Helt seriöst, uppskattar dessa poster!! Kör gärna lite fler områden hemmavid, allt från mindre saker att laga något till nått som man kan glänsa med när man är med bruden och ska vara lite händig... Jag klarar ju fan knappt att bygga en IKEA-möbel och skruva upp en hylla rakt haha...
 

Selvedge

Rolex
Helt makalöst! Vet vad du pratar om! Förra året grävde jag ut 25m2 för ett uterum för hand! Tänkte som du, det grejar man väl! PS fan va nice du bor ds
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Bra jobb Sjöan!

Har också precis dränerat på egen hand och allt för hand med spade. Måste nog ändå vara något fel på oss...
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Af Sjodahl Jävlar vilken chef du är man...

Helt seriöst, uppskattar dessa poster!! Kör gärna lite fler områden hemmavid, allt från mindre saker att laga något till nått som man kan glänsa med när man är med bruden och ska vara lite händig... Jag klarar ju fan knappt att bygga en IKEA-möbel och skruva upp en hylla rakt haha...



Tackar, tackar din lilla New York bo kul att du gillar posterna ;)! Vi för se till att admin fixar en ny forumdel JakobZ :D. Typ Af Sjodahls Hemmapular Hörna, där jag lär folk laga allt från trasiga brödrostar till att bygga Slott :cigar:.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Bra jobb Sjöan!

Har också precis dränerat på egen hand och allt för hand med spade. Måste nog ändå vara något fel på oss...



Haha...nått fel måste det kanske vara iaf Rber :D . Men man får se det som att, när det är klart, då kan man var jävligt nöjd och stolt över sig själv. Och då får man belöna sig med något nytt på armen ;)
 
Topp