• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Ingen GRATTIS BAJEN-tråd än?

Apansson

Torpare
Grattis brajen. Blir kul att se er försöka bygga spelet runt en långsam Kennedy i allsvenskan. En sak jag undrar över är ju dock hur domarna ska agera när MFF och HIFDIF grön möts, två gullegrisar, vem ska man då blåsa fördel för? Universum kommer implodera och Hamrén kommer få förbundskaptenspositionen på livstid pga detta.
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
image.jpg
 

Jaguaren

Omega
Hammarby gav mig bröstsmärtor och en tur i ambulansen till sjukhuset i Malmö igår kväll så nej det blir inget grattis från mig.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Grattis brajen. Blir kul att se er försöka bygga spelet runt en långsam Kennedy i allsvenskan. En sak jag undrar över är ju dock hur domarna ska agera när MFF och HIFDIF grön möts, två gullegrisar, vem ska man då blåsa fördel för? Universum kommer implodera och Hamrén kommer få förbundskaptenspositionen på livstid pga detta.


Missunnsamhet är jävligt icke-klädsamt...
 

Hubbatix

Cartier
Som den kroniska pessimist jag är så vet jag tyvärr att bajen kommer slå oss i båda derbyna nästa säsong. Det slår aldrig fel, tyvärr. Jmf med när sorkarna gick upp i elitserien i hockey för några år sedan. De vann med 5-2 i de två första derbyna. #FML

Ett grattis kan jag väl klämma ur mig, men det sitter fan hårt inne. Bjuder på en festbild för att lätta upp stämningen lite:

B1eJyJRIEAMnxte.jpg large.jpg
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Skönt att referera till något från 1990... Minns jag rätt fick DIF spö i princip varenda derby de sista åren. Jönsar.
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
För mig känns det mest skönt. Ett äntligen, på något sätt. Dessutom är det bra för svensk fotboll och Stockholm att någon i Allsvenskan drar mer än 7000 pers/match.
 
Topp