• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: jobb och bil-tråden

Dexter86

Cartier
eftersom så många här har så otroligt snygga klockor...hade det varit skoj att veta vad ni jobbar med och villken/vilka bilar ni kör :)
så kanske lite bilder på det också för den som har någonting liggandes ... :)
 

Jonazid

Omega
Detta är väl inte mer vanilj än resten av OT trådarna.

Börjat inse att mina homosexuella vänner har mer manliga drag än större delen av de hetrosexulla på forumet.

Mat.
skjortor.
Kavaj.
Slips.
bla bla.

Inte ska du be om ursäkt Dejan.
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Detta är väl inte mer vanilj än resten av OT trådarna.

Börjat inse att mina homosexuella vänner har mer manliga drag än större delen av de hetrosexulla på forumet.

Mat.
skjortor.
Kavaj.
Slips.
bla bla.

Inte ska du be om ursäkt Dejan.


Skärp dig!
Inlägg på denna nivån har inget på forumet att göra.

Edit: Saxat ur forumprinciperna, som du kanske borde läsa i sin helhet.
Stil och attityd
Vi är här för att det är kul och för att vi delar ett intresse. Vi är vuxna människor och samtliga medlemmar förväntas agera som någorlunda vuxna människor. En enkel grundprincip är att du inte skriver något till någon på forumet som du inte skulle kunna säga över en kopp kaffe IRL. Du är alltid personligen ansvarig för vad du postar på forumet. Be nice!
 

Isodor

Audemars
fredrik-reinfeldt-hc3a5nflin-1.jpg


Just nu arbetar jag på att ta fram ett så kallat "sub-avdrag".

Frågor på det?
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Detta är väl inte mer vanilj än resten av OT trådarna.

Börjat inse att mina homosexuella vänner har mer manliga drag än större delen av de hetrosexulla på forumet.

Mat.
skjortor.
Kavaj.
Slips.
bla bla.

Inte ska du be om ursäkt Dejan.


Nu får det fan räcka, kör upp dina extremhögeråsikter där inte solen lyser. Du tillför ingenting till forumet förutom att skriva nedsättande saker om kvinnor och homosexuella.

Inte för att jag tror att jag får något vettigt svar på frågan men frågar ändå; hur är mat, skjortor, kavajer och slipsar insinuerat homosexuellt?
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Detta är väl inte mer vanilj än resten av OT trådarna.

Börjat inse att mina homosexuella vänner har mer manliga drag än större delen av de hetrosexulla på forumet.

Mat.
skjortor.
Kavaj.
Slips.
bla bla.

Inte ska du be om ursäkt Dejan.
Förutom det faktum att du inte kan stava till heterosexuell, tycker jag att din unkna kommentar inte hör hemma på KS.
 
Topp