• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Kämpa Schumi!

SSL

Audemars
d8NC2Ex.jpg
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Stabilare , men han har ett antal blödningar som man försöker få bort. Utanpå och inne i hjärnan. Läskiga grejer. Hjälmen var i delar efter smällen.
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Ja fy fan. En av mina idoler o anledningen till att jag 1992 började följa F1. Av det som framgår av pressen verkar det ju vara ganska illa.
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Jag var på monza när han vann för ferrari 2000... ...att få välla in på banan med tifosi o flaggor och vandra genom chikanen där min barndomshjälte Ronnie körde ihjäl sig (ok, jag är född i Örebro) i eftermiddagssolen är f-n top ten känslomässiga highs, ihop med lite bröllop, barnafödslar o annat...
Kämpa på Michael!
 

hublot

Omega
Jag var på monza när han vann för ferrari 2000... ...att få välla in på banan med tifosi o flaggor och vandra genom chikanen där min barndomshjälte Ronnie körde ihjäl sig (ok, jag är född i Örebro) i eftermiddagssolen är f-n top ten känslomässiga highs, ihop med lite bröllop, barnafödslar o annat...
Kämpa på Michael!
Var på hockenheim 2004 när han vann. Stog i depån och där var världens tryck efter han gått i mål, kan också säga att det ligger topp 3 typ efter barnfödslar.
Hoppas verkligen han klarar sig och blir någorlunda bra
 

exxpert

Omega
2-Faktor
Fast fan vet hur mycket man ska lita på media. Känns som att dom dödförklarat honom fler ggr redan..Sen vet man ju inte hur alternativet är..alltså.. Kan det bli som så att snubben blir helkroppsförlamad resten av livet? Alla pratar om hurvida han ska överleva el inte men ett liv som grönsak är kanske inte så jävla rockigt heller.

Bara att be för att allt ska lösa sig och att han blir helt återställd. Han är en legend..
 

Jonte73

Audemars
Alla turer kring honom sedan olyckan luktar lite skumt, men hoppas att uppgifterna om detta stämmer ?
 

Guillbert

Audemars
2-Faktor
Schumi har alltid varit en favorit. 5-6 månader i koma bådar inte gott, tror tyvärr att han aldrig blir normal igen.
 

paradis

Audemars
Blev också glad , när jag läste att dom hade flyttat honom från sjukhuset. Måste vara att han är mycket bättre.........
 
Topp