• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Klocksnack's Fantasy Premier League

bbits

Ordförande i KS Platina Club
Pledge Member
2-Faktor
Skönt ändå att skadorna på Vardy och Rodriguez inte är allvarligare än att de kommer att kunna göra ett 10-12 minuters resultatlöst inhopp i helgen...

1603533779746.png
 

Number 6

Omega
Premier League är över för denna gången och vi säger grattis till Q's FC som vann Klocksnack 2020/21 före El Ross 🥳

Själv hamnade jag på en blygsam femte plats, trots all time high poäng för mig själv under de 11 säsonger jag spelat Fantasy. Det var ju en svår säsong, med många höga poäng och fler spelare än vanligt (tror jag) som stod för höga poäng. Avsaknaden av publik gjorde väl också att lagen presterade väldigt ojämnt hemma v/s borta. Men men, det är ju lika för alla.

Jag startade en UEFA Euro 2020 fantasy league via UEFAs hemsida, om nån vill haka på? Här är länken:

Ingen aning om kvallen på detta fantasyspel men antar att det är ok. Tänkte undvika en ny KS-tråd också så kör här istället😀
 
Senast ändrad:

Number 6

Omega
Rätt så rolig funktion i Fantasy Euro att man kan köra byten under varje matchday. Om premier league blir lika utspridd som sista säsongen med typ en match per dag så borde de nog införa en sån funktion där också. Men det kanske blir mer som vanligt nu när det är publik tillbaka osv.
 

a.i

Omega
2-Faktor
Roligt med en liga här!
Känns som lite luriga första GWs iom att många premiumspelare inte ens kommit igång att träna med lagen ännu.
Instämmer, det här blir skoj! Lukaku, Varane, Sancho och Mwepu in i ligan. Sen har vi Ings, Grealish och många fler i nya lag. Lite speltid på vår Elanga och han kan bli en bra krydda i truppen. Lycka till allesammans, hoppas på lite mer aktivitet i denna tråd än föregående säsong:woot:
 

Number 6

Omega
1.2 miljarder för Grealish?? Är han mer än en pretty boy alltså?

Varane!! Vad händer med VNL nu då, blir han tredjeback eller?

Samt det största mysteriet, varför har vi kvar Fred??
 

Perro

Omega
Lukaku för 11.5 lockar ju en del just nu. Tror väl inte att han startar i helgen så att ta in honom innan GW1 är nog inte aktuellt men man måste nog ha en plan för att få in honom relativt snart och med få permiumanfallare som lockar från start lär det krävas lite planering.
Men tacksamt att han presenterades innan deadline iaf.
 
Skulle vilja vara med men…Im too old for this shit.
Skulle köpt hela Brentford och spenderat resten på…just det.
Känns mest konstigt med dessa motståndare efter alla år mot Hartlepool, Grimsby och liknande.
Come on u Bees!
 
Topp