Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Suck, kan inte hitta någon tröttare statusmarkör än att klaga på tunnelbanan. Skulle vara att bära Rolex då![]()
Mannen med tvångstankar på gröna linjen som måste gå runt och röra VARENDA ny färg han ser. Inkluderar tak, väggar, stolar, handtag osv. Det är en jävla show.
Mannen med tvångstankar på gröna linjen som måste gå runt och röra VARENDA ny färg han ser. Inkluderar tak, väggar, stolar, handtag osv. Det är en jävla show.
Vad hade han för klocka? Eller var han, som jag misstänker, en sån där som använder mobilen som tidsindikator...När jag började jobba okristligt tidigt så tog jag första bussen till jobbet. Därpå satt en man och runkade. Varför i hela friden gör man det där och inte hemma? Jävla mög...
Var på röda hittade du ditt kopulerande par? så jag vet vart jag inte ska åka ;-)
Låter som samma man.
Det var mer åt fruängen hållet änn mörby hållet va?
På väg hem i förrgår vid 16:30 satte sig en stilig dam bakom den blå sandlådan längst bort vid gamla stans perrong, byxorna åkte fort ner och jag är nästan säker på att det även var nummer 2 och inte bara 1:an.
Utslagsfrågan med 50/50 chans; Vilken färg var det på påsen hon ställde på sandlådan?
Lila systembolagskasse!
Kul att jag fick rätt men Faaaaaaan...Jag tror den var blågrön men jag blev nu själv osäker på om det är minnet som spökar! Så, du får helt rätt för ditt svar!
Du får tyvärr inget pris då den stiliga kvinnan hastigt ändrat sig och nu säger nej till en omgång med en okänd man. "Av självrespekt" meddelar hon.
Beklagar.
Uppar tråden. Äldre kvinna intar frukost ur hink/påse.
![]()