• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: KS-torget köp och sälj.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej!
Säljer en
MBA 13" - 2013
Repfri, Fint skick,Allt fungerar, Nytt batteri (97% hälsa)
Inköpt från Mtorget 2015-09-23 för 5700

Kan bytas mot en klocka eller säljas för 4
(Är priset åt skogen kom med bud)

Pma för bilder, och all annan info som jag inte inkluderat!
 
Jag och min kära fru har fått förhinder och kan tyvärr inte se Melody Gardot i huvudstaden den 28:e nov.
Är någon KSare intresserad släpper jag biljetterna (2st) för 700:- fraktat, ord pris ca 1200:-.
Blir dom inte sålda inom en vecka från och med idag nyttjar jag avbeställningsskyddet jag köpt till ;)

image.png
PM skickat! Som man brukar skriva..:)
 
Har ett par hörlurar som aldrig används, Yamaha HPH-PRO400 White. Nypriset var runt 1,5k för 2 år sen, använda ungefär 10 gånger total sedan dess. Kan ha någon enstaka spår av användning, dubbelkollar när jag kommer hem. Mycket bra ljudkvalité, har dock för många hörlurar just nu. Full-set som på bilden nedan, har även ytterkartongen. Ska vi säga 500kr så är jag nöjd.
http://www.djservice.se/artikel/yamaha-hph-pro400-white säljes här för 1895kr.
IDS0016885.jpg

IDS0016885_5.jpg
 
Baracuta G9 strl 40 slim fit (medium) - made in Romania.

400:- inklusive frakt. Pangpris.
image.jpeg
image.jpeg


Jag kom tyvärr inte överens med den och jackfronten behöver knappast en hyllvärmare till efter det här årets utsvängningar.
 
Kör en liten sänkning lite snabbt då jag behöver bli av med några av sakerna för att få plats med annat skoj. :) :)

1, Cat B15 - 420kr
2. iPhone 4 - 640kr
3. Surfplatta, Samsung Galaxy Tab 2 - 500kr
4. Kamera, Canon Powershot SX1is - 800kr
5. Kamera, Canon Eos350d - 1000kr

Sänker lite till
1. Cat B15 - 300kr
2. iPhone 4 - 500kr
3. Surfplatta, Samsung Galaxy Tab 2 - 350kr
4. Kamera, Canon Powershot SX1is - 600kr
5. Kamera, Canon Eos350d - SÅLD
 
Baracutan blev såld på 20 sekunder (på riktigt). Jag fick säkert 10 PM om den och har fullt upp med jobb, träning och damen.

Inga personliga tillrop med andra ord dessvärre, även om jag vill... Ta hand om er!
 
Marshall Monitor hörlurar säljes pga för mycket ljudprylar och fru som ledsnat på samlingen...
Nypris/nupris typ 1400:-, ca 1,5 år gamla.
Sparsamt använda och i riktigt bra skick pga att jag har flertalet lurar. Har bara använt dem lite lätt hemma, inte som en "springapåstanaccessoar" :)
Marshalls toppmodell, sköna lurar som är riktigt bra ihopskruvade med flertalet trevliga lite rockigare detaljer.
Mic och play/pause på kabeln.
Förvaringspåse med Marshalltryck.
Originallåda kvar men tyvärr inget kvitto.

Mitt KS-pris 750:- plus ev frakt, vilket är riktigt mycket ljud för pengen. Finns i Halmstad för den som vill hämta här.
Betalning med fördel via Swish.
Ingen retur.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1843851

IMG_1331.JPG IMG_1332.JPG IMG_1330.JPG
 
Jag och min kära fru har fått förhinder och kan tyvärr inte se Melody Gardot i huvudstaden den 28:e nov.
Är någon KSare intresserad släpper jag biljetterna (2st) för 700:- fraktat, ord pris ca 1200:-.
Blir dom inte sålda inom en vecka från och med idag nyttjar jag avbeställningsskyddet jag köpt till ;)

image.png

Sålt!
 
Säljes:

Svarta skor till hösten. Köptes här på forumet men passade tyvärr inte i storlek.

Skorna är av märke Prada och är i storlek 42.
Dem är i mycket fint skick!
Nypris: ca 5000kr
Skulle vilja ha det jag gav för dem. 700 skickat! :)
 
Trench från Sand storlek 48 använd en gång. 700 spänn.

1.jpg
2.jpg


Jacka från Ljung storlek M, använd få gånger. 600 spänn.

3.jpg

4.jpg
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp