• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Kvällens dryck

Ministern

Founder
2-Faktor
Lite budgetschteek på Grodan..
Tyvärr missade jag att fota råbiffen. En perfekt fredagslunch kan man säga.
EA27ECE3-6D8F-45B9-9220-C5BC615596E1-4275-000008DC38A06499.jpg
 

Camo00

Patek
Slänger ihop en helstekt ryggbiff till storfamiljen... Lite Italiensk Merlot-09 till det...
IMG_9424.jpg


På Möllan köper man aldrig för lite persilja...
IMG_9425.jpg
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Camo00 skrev:
Slänger ihop en helstekt ryggbiff till storfamiljen... Lite Italiensk Merlot-09 till det...
IMG_9424.jpg


På Möllan köper man aldrig för lite persilja...
IMG_9425.jpg

Fler bilder! Och mer aktivitet i mattråden tycker jag! Jag är själv intresserad av god mat och gott dricka så skulle gärna göra det men väntar på ny telefon och den gamla är helt värdelös vid det här laget att fotografera med! :mrgreen:
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Jag skulle vilja vara händig när det gäller matlagning. Det verkar så mysigt och meditativt på något sätt. Tyvärr, är jag mer en bläster- och skruvakille:-D.
 

Camo00

Patek
Rossi skrev:
Jag skulle vilja vara händig när det gäller matlagning. Det verkar så mysigt och meditativt på något sätt. Tyvärr, är jag mer en bläster- och skruvakille:-D.
Kan Du blästra och skruva så kan Du använda stavmixer och pepparkvarn..!! :mrgreen:
 

Camo00

Patek
Re: Sv: OT: Kvällens dryck

Bumpar tråden med en tolvårig Glenlivet.
Trevlig helg!!
 

Bilagor

  • uploadfromtaptalk1352571539629.jpg
    uploadfromtaptalk1352571539629.jpg
    43 KB · Visningar: 577

Målarn

The Steak
Denna kan bli kvällens dryck... Är inte direkt någon whiskykille men fick flaskan av en vän, god enligt han men ska man tro på det haha :D
IMG_0087.jpg
 

Camo00

Patek
Re: Sv: OT: Kvällens dryck

Dricker blaskigt rosévin som blev över efter bröllopet. Paj i ugnen. Billig quartz-klocka. Mitt mellannamn är "lågbudget"... :)
 

Bilagor

  • uploadfromtaptalk1353173159606.jpg
    uploadfromtaptalk1353173159606.jpg
    35.3 KB · Visningar: 317

David

Bödeln
Klev av finlandsfärjan imorse, har inte fått i mig mer än någon deciliter vatten sedan dess. Det blir en mycket lugn kväll, gissar jag.
 
Topp