• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ot. Leif ivan Karlsson

Jonte73

Audemars
Kolla in denna hjälte på trean kl 21 på tisdagar.
Rååskön lirare.
Finns några sköna klockor på denna gubbe med :)

image.jpg
 

tomva1

Omega
Kikade bitar av programmet. Verkar vara en riktigt lirare, smak gick däremot inte att köpa.. Är fortfarande oklar på hur han egentligen gjort sin förmögenhet? Kändes lite fuffens över det hela.
 

Jonte73

Audemars
Kikade bitar av programmet. Verkar vara en riktigt lirare, smak gick däremot inte att köpa.. Är fortfarande oklar på hur han egentligen gjort sin förmögenhet? Kändes lite fuffens över det hela.
Kikade bitar av programmet. Verkar vara en riktigt lirare, smak gick däremot inte att köpa.. Är fortfarande oklar på hur han egentligen gjort sin förmögenhet? Kändes lite fuffens över det hela.
Bilar och fastigheter :)
Shady ? Möjligen, i rätten enl egen uppg tre ggr per år :)
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Äh, låt gubben vara. Shady eller inte, knappast vårt problem, jag gillar folk som är sköna och steker loss lite i Sverige, de där anmälningarna e ju uppenbart från folk som "stör" sig på L.I. Finns många med gott om deg och vräkiga kåkar som råkar ut för sådana anmälningar.
Många är så jävla flata. Kör hårt säger jag om man blir lycklig av det, jag avskyr personligen jantelagen. Avundsjuka är för misslyckade individer. Han verkar ju tjänat degen på egen hand, no shame in that game, däremot folk som bara ärver massa pengar kan jag anse borde vara mer ödmjuka. Då har man fått det till skänks.
 

aadde81

Cartier
Klockor vet jag inte. Men enligt mig har han typ Sveriges coolaste båt. Här är ett av några klipp som finns på Youtube. Den måste dra sinnessjuka mängder bensin.
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Solvalla Biltorg som han äger lever på att systematiskt spackla upp gamla vrak och sälja dyrt till intet ont anande spekulanter. Inte direkt en verksamhet jag tycker man ska hålla på med. Man blir inte en "skön" människa bara för att man har ett brett vokabulär och en guldklocka.
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Klockor vet jag inte. Men enligt mig har han typ Sveriges coolaste båt. Här är ett av några klipp som finns på Youtube. Den måste dra sinnessjuka mängder bensin.
Haha, ja en 39 fots cigarette dricker endel, hade en scarab 28 en sväng samt en hydrolift 24, båda drack endel men scaraben var riktigt törstig, jämnfört med den där är de båtarna nykterister.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Solvalla Biltorg som han äger lever på att systematiskt spackla upp gamla vrak och sälja dyrt till intet ont anande spekulanter. Inte direkt en verksamhet jag tycker man ska hålla på med. Man blir inte en "skön" människa bara för att man har ett brett vokabulär och en guldklocka.
Jahaaaaa!! Nu vet jag var jag sett honom! Måste varit många år sedan men jag barnförbjudet med sonen och kollade av ngn anledning. Bidde ingen affär:)
 

ZtaFfaN

Panerai
2-Faktor
Äh, låt gubben vara. Shady eller inte, knappast vårt problem, jag gillar folk som är sköna och steker loss lite i Sverige, de där anmälningarna e ju uppenbart från folk som "stör" sig på L.I. Finns många med gott om deg och vräkiga kåkar som råkar ut för sådana anmälningar.
Många är så jävla flata. Kör hårt säger jag om man blir lycklig av det, jag avskyr personligen jantelagen. Avundsjuka är för misslyckade individer. Han verkar ju tjänat degen på egen hand, no shame in that game, däremot folk som bara ärver massa pengar kan jag anse borde vara mer ödmjuka. Då har man fått det till skänks.
Varför är det uppenbart att det är folk som stör sig? Tror inte man är en så värst skön lirare om man blir anmäld för bl.a olaga hot. :bored:
 
Topp