Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En fråga från en oinvigd:
Var ligger ett marknadsmässigt pris på en sån där då?
En kalasaffär alltså. GrattisCirkus 2000-3000:-
Är det möjligt att göra några kap på auktioner/loppisar? Var på en auktion idag där några klockor tillhörande ett dödsbo skulle ropas ut. Efter ca 4 timmar orkade jag inte vänta mer. Kan även tillägga att en man i klassisk skinnväst och slapp guldrolle befann sig i lokalen. Hade jag stannat så hade han säkerligen budat över mig.
Mvh
Tänkte ha den vid diverse sport osv.
Köpte denna idag för 40 spänn. Tänkte ha den vid diverse sport osv.
Är det möjligt att göra några kap på auktioner/loppisar? Var på en auktion idag där några klockor tillhörande ett dödsbo skulle ropas ut. Efter ca 4 timmar orkade jag inte vänta mer. Kan även tillägga att en man i klassisk skinnväst och slapp guldrolle befann sig i lokalen. Hade jag stannat så hade han säkerligen budat över mig.
Mvh