• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OT. Loppis.

Köpte denna idag för 40 spänn. Tänkte ha den vid diverse sport osv.
null_zps95bf9610.jpg

Är det möjligt att göra några kap på auktioner/loppisar? Var på en auktion idag där några klockor tillhörande ett dödsbo skulle ropas ut. Efter ca 4 timmar orkade jag inte vänta mer. Kan även tillägga att en man i klassisk skinnväst och slapp guldrolle befann sig i lokalen. Hade jag stannat så hade han säkerligen budat över mig.

Mvh

Är det möjligt att göra några kap på auktioner/loppisar? Var på en auktion idag där några klockor tillhörande ett dödsbo skulle ropas ut. Efter ca 4 timmar orkade jag inte vänta mer. Kan även tillägga att en man i klassisk skinnväst och slapp guldrolle befann sig i lokalen. Hade jag stannat så hade han säkerligen budat över mig.

Mvh

Ibland funkar det bra. Det här var på en "tillfällig" loppis. Familj som rensade ut.

Ok. Det är de mindre/tillfälliga man ska satsa på:) Den jag var på gällde ett dödsbo. Stor damm ger stora fiskar antar jag.

Mvh

Mvh

Självklart kan man göra kanonfynd på loppisar och auktioner. Det gäller bara att man har mest kunskap i lokalen om kusten prylen. Man kan också ha ren tur ;)

Grattis till fynden i tråden. Förstår att det gläder en smålänning då jag själv är född smålänning.

Tillbaka
Topp