• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Los Angeles KINGS

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Fan va gött att dom tog hem bucklan och Stanley Cup!

Dock tycker jag synd om Henke, han var grym i natt! Blir han inte vald till NHLs bästa målis så skall dom skämmas! Det var KINGS vs King Henrik.

Grym match i natt, var det någon mer som kolla?!
 

Onelund

Rolex
Håller med, man önskar nästan Lundqvist en bit av bucklan iaf. Han borde hjälteförklaras samt få fria måltider i NY resten av livet
 

andheg

Rolex
2-Faktor
Rättvist att Kings vann och synd om Lunkan. Han har varit den som tagit Rangers så här långt. Hade dom vunnit hade han hjälteförklarats....nu vann dom ju inte och han är förbannad och vill inte hjälteförklaras nu....räkna med att han är ännu bättre nästa år nu när han var nära!
 

Ryttaren

Rolex
Faaaan. En svart lördag :(

Edit: såg bara 1-0 till Rangers och hoppades på bra nyheter till uppvaknandet. (Kunde tyvärr inte följa matchen)
 

Sten

Cartier
Vilket grymt slutspel Kings gör, 3/4 matchserier avgörs först efter sjunde matchen. Lundqvist är inte ens nominerad till bäste målvakt - alltså inte bland de tre bästa.
 

luddviig

Panerai
Tycker otroligt synd om Rangers och speciellt Lundqvist, tycker han förtjänade titeln. Men absolut kul för Kings!
 

Cryssarn

Rolex
"Fan va gött att dom tog hem bucklan och Stanley Cup!
Dock tycker jag synd om Henke, han var grym i natt! Blir han inte vald till NHLs bästa målis så skall dom skämmas! Det var KINGS vs King Henrik.
Grym match i natt, var det någon mer som kolla?!"

Om det är Vezina du menar så är han inte nominerad nej. Det enda han kan få är slutspelets MVP. Vezina sträcker sig bara över ordinarie säsong.
I övrigt så måste jag som Boston fan säga......JAAAAA!!!! :D :D kan inte Boston vinna så får ingen frön östra vinna :p
 

SSL

Audemars
image.jpg
 

Gavve

Greven
2-Faktor
KINGS välförtjänta vinnare... bara ett gäng överbetalda sopor utan vinnarskalle i NYR. Tänker främst på Rick Nash, nhls mest överskattade spelare
 

Cryssarn

Rolex
Gavve
Spot on.
Synd bara att Boston har så svårt med Montreal hela tiden. Tycker dom var mer värda att vara i finalen än the Rags, och skulle gett Kings en svårare serie. Men nu funkar inte sporten så tyvärr :p
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Gavve
Spot on.
Synd bara att Boston har så svårt med Montreal hela tiden. Tycker dom var mer värda att vara i finalen än the Rags, och skulle gett Kings en svårare serie. Men nu funkar inte sporten så tyvärr :p

Jo hade hellre sett Canadiens en Rangers i final också... något man ska betänka är att Kings keeper Jonathan Quick inte alls vara lika bländade iår som 2012 och ändå vinner de bucklan. Visar på bredden i laget
 

andheg

Rolex
2-Faktor
Angående Vezina (samt övriga trophys som avgörs under grundserien) så är det redan klart vem som vinner. De är de tre som slutar överst I omröstningen som så fint heter är nominerade.

Angående överbetalda spelare kan man ju droppa en hel del namn men det ligger mycket I organisationen...förra året tyckte manga att Gaborik var en överbetald spelare som tuggade knop hos Rangers...inatt lyfte han bucklan med fin statisktik hos Kings organization!
 

andheg

Rolex
2-Faktor
Jo jag vet att röstningen redan är klar. Har för mig att dom släpper resultaten runt den 24e juni?
Det är någon gang då I Vegas.....snackade med Anton Karlsson idag med, han var onöjd over att bara hälften av NHL-klubbarna hade hört av sig nu när det börjar bli dags för Draften...bra psyke;). Han bör ju gå top 10!
 

Cryssarn

Rolex
Spelar ingen större roll när man går. Det som räknas är vad man gör där. Tom Brady är ett perfekt exempel på det. Visserligen NFL, men ändå.
 

fredrik!

Cartier
Otroligt kul match och riktigt roligt för LA Kings. I övrigt hatar jag verkligen "slutspelsskägg", alla såg ju ut som dårar :)
 

Chris Cage

Omega
2-Faktor
Tycker mest synd om Henke. Hade varit kul om han hade fått avgöra hela stanley cup men Kings var det bättre laget.

Cryssarn, måste bara säga att det är kul att du har en så fin avatar. Patriots är absolut nr 1. Blivit många sena nätter pga dom. Hoppas the Gronk är hel nästa säsong då kan det nog gå lite bättre
 

Cryssarn

Rolex
Tycker mest synd om Henke. Hade varit kul om han hade fått avgöra hela stanley cup men Kings var det bättre laget.

Cryssarn, måste bara säga att det är kul att du har en så fin avatar. Patriots är absolut nr 1. Blivit många sena nätter pga dom. Hoppas the Gronk är hel nästa säsong då kan det nog gå lite bättre
ja Brady måste få någon att passa igen. Otroligt att han tog dom så långt som han gjorde.
sena nätter? Ja alldeles för många ;) gamepass och hela alltet
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Fan va gött att dom tog hem bucklan och Stanley Cup!

Dock tycker jag synd om Henke, han var grym i natt! Blir han inte vald till NHLs bästa målis så skall dom skämmas! Det var KINGS vs King Henrik.

Grym match i natt, var det någon mer som kolla?!

Kollade, gillar dock inte kings.... Rangers all the way, bodde två år i NYC och älskar staden samt Rangers... dvs... inte alls skönt med detta debacle.
 

Galaxy

Rolex
Kul! Får äntligen möjlighet att vifta med denna vimpel jag haft hängande på väggen sedan jag var 4 år (trots ett icke-existerande hockeyintresse)! :)

20140614_215334.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Kollade, gillar dock inte kings.... Rangers all the way, bodde två år i NYC och älskar staden samt Rangers... dvs... inte alls skönt med detta debacle.


Håller med dig om staden NY, har varit där flertalet gånger och är storstaden nummer 1 för mig. Jag håller dock på Islanders före lokalkonkurrenten Blueshirts.

Men oavsett vilket lag man håller på så var matchen underhållande.
 
  • Like
Reactions: K-S
Topp