• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Många på forumet gillar ju armband

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Vad säger ni om det här classy armbandet som jag hittade i dag på lunchen? Pyramidnitar är ju stekhett igen och ett 12-radigt med mattsvarta kan ju inte vara fel...
A6E86690-6863-4A25-867A-7EA5911057CC-2081-00000197157743F7_zpsd1564c71.jpg

Vad säger forumets stilpoliser? Skitsnyggt eller bara snyggt? Slår ju Masterkillers armband med döskallar varje dag i veckan i alla fall.

Trevlig kväll
J-Dawg
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Nu kan jag inte se din bild eftersom subversiva element och statsfiender blockas på min jobbdator.... Dock låter det på beskrivningen som något jag bar när det begav sig, när man var hårdrockare eller syntare och livet hängde på ens musikidentitet, när man stod i rökrutan på vintern och låtsades röka men det som kom ut var kondens, när man snattade stora och platta ACO-kola på Favör, mid eighties y'all.

/K-dawg
Westside G fo life!
 

16610

Patek
2-Faktor
Ha ha... va fan är det där!? Jobba med en som hade tatuerat in ringar på armen med ett mellanrum på ca 5 cm från handleden upp till axeln. Det är lika snyggt som det armbandet=)
 
Det som verkar oroande är att bilden ser ut att vara tagen i hemmiljö. Inget du bara provade i en affär, utan faktiskt köpte och tog hem...
 
Aha! Jag som trodde du varit på blue-fox och handlat upp dig på hårdrockar grejjor. Kör hårt på muskelknutarna även om jag tror att du använder den till annat, varför är den ihålig?
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Haha...fy faen va hel rätt, men kan man böja armen för att kolla vad klockan är i den utstyrseln?! ;)
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Haha...fy faen va hel rätt, men kan man böja armen för att kolla vad klockan är i den utstyrseln?! ;)
Dessvärre inte :)

Aha! Jag som trodde du varit på blue-fox och handlat upp dig på hårdrockar grejjor. Kör hårt på muskelknutarna även om jag tror att du använder den till annat, varför är den ihålig?
Ingen aning. Hålla nere vikten kanske? Den är grymt effektiv. Man lägger den på golvet och rullar sakta fram och tillbaka över den.
 
Topp