• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Måste få skriva av mig

MaziK

Rolex
2-Faktor
Tjena

jag har varit på jakt efter ett visst märke en längre tid (vi pratar år). Jag kunde inte hålla mig längre och har nu genomfört betalningen (utlandet).

Om allt går vägen så hoppas jag att den anländer till mig i veckan eller i början av nästa vecka, känner mig som ett litet barn på julafton!

Det var inte förstahandsvalet men bra nära! Det går som jag märkt att byta/sälja också om ångesten blir för stor :), men jag tror inte det. Jag vet inte hur många gånger jag visat bilder för min bättre hälft, bilder som är tagna i olika vinklar och olika solljus för att fånga visare, tavlan. Vet inte hur många jag själva har mer eller mindre drägglat över bilder och personer som bär klockor från tillverkaren i fråga :).

Jag bjuder på en teaser, men kommer att skicka en bildkavalkad om jag ens får klockan vill säga :D

ta hand om varandra!
 

Bilagor

  • PhotoGrid_1405439531707.jpg
    PhotoGrid_1405439531707.jpg
    67.1 KB · Visningar: 554

cab

Audemars
2-Faktor
Alltid en skön känsla att vänta på ny klocka :) Trevligt med macka tavla också.
 

M.U

Rolex
Pannor är högt upp på min "vill-ha!" lista numera! Du sänker inte den direkt med teasen! Ser fram emot fler bilder :D
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
Tackar för kommentarerna.
Det sjuka är att jag satt och kollade in bilder och videos igår natt trots att det är en på ingång haha :)

Var på Liseberg idag, fick syn på två pannor, gör inte väntan lättare...
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
Nu så har den kommit! Fasiken vad snabbt det gick! Genomförde betalningen i tisdags och idag stod UPS vid dörren!

Kan varmt rekommendera handlaren jag köpte klockan ifrån väldigt snabb med att svara och hanteringen var supberb och klockan är precis i det skick som han berättade. Plus en fin liten inslagning av själva lådan som grädde på moset :D, säljare var i vilket fall en person som heter Roberto Rifario , www.ilsegnatempo.com.

Här kommer bilderna i alla fall!







Fint inslaget


Ytterbox med sticker påklistrad






Det närmar sig....


........ vad är det för någon


Jo en 359














Jämförelsen med Oris Aquis Titan Chronograph


Handleds


 
Topp